شكراااا شكرااااااا
شكرااااااااااااااااااااااااااااا
والله الكلمة دى بتتقال كتير وفعلا الراجل بيحب كده اووى
بس ليه هو بقى بيبخل فى الكلمة اللى المفروض يقولها
اى راجل بيقول بحبك مرات قليلة اوى وبيعتمد على اللى بيعمله من اجل الاسرة
وفى النهاية برده
شكــــــــــــــــــــــــــــــــــــرااااااااااا ااا







رد مع اقتباس

.gif)




المفضلات