شكرا ليون حبيبتى
ربنا يخليكى لى يارب
شفتنى ام الاء جباره ازاى
تخطف البت وبعدين امها
ربنا ما يحرمنى منك ابدا ياليون وتترد لك فى خطفه تانيه ان شاء الله
شكرا ليون حبيبتى
ربنا يخليكى لى يارب
شفتنى ام الاء جباره ازاى
تخطف البت وبعدين امها
ربنا ما يحرمنى منك ابدا ياليون وتترد لك فى خطفه تانيه ان شاء الله
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
دى دى حبيبتى
نورتى ياجميل وربنا يخليكى لى ياجميل
ويلا مين هيدفع لى باقى الفديه علشان الحق ارجع بقى واجيب لبس العيد
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
هو انا اسيبكو خاطفين كتكوتة اجى الاقيكو خطفتو امها
لاحول الله
ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
كل المواضيع جميلة وكمان القطر
نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
تبطل رمى فى الناس من القطر احنا داخلين على عيد مش
عايزين اصابات
ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
بيتهيالى مفيش
لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو ؟؟
نجمة المنتدى لقب حلو
بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيرـه ؟؟
الطيبة والتسامح
اسلوبهـ في النقاش ؟
حلو ومرح
شخصيتهـ في المنتدى ؟
محبوبة جدا من الجميع
معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
جميلة جدا
صفهـ تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
مفيش
يالا ارجعى بسرعة عيالك عايزينك
وخلى بالك بقى من بقيت العيلة انا مش مسئولة لو حد اتخطف تانى
شكرا دعاء
شكرا ورده
تترد لكم فى الافراح كده يارب وميوقعكوش فى خطف تانى زى حالااتى كده
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
بما ان خلود كدة خلاص وصلت بالسلامة
من حقك يا وردة تخطفى بقى عضو يكون غالى علينا كلنا
علشان ندفع لة الفدية يالا بسرعة ها تخطفى مين
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات