ربنا يخليك يارب
اظن الوقعه دى مش غريبه عليك لان حضرتك مجربها قبل كده
وبعدين غلس براحتك انت استاذ غلاسه اساسا
ونقول ****** 5555555555 ********
ربنا يخليك يارب
اظن الوقعه دى مش غريبه عليك لان حضرتك مجربها قبل كده
وبعدين غلس براحتك انت استاذ غلاسه اساسا
ونقول ****** 5555555555 ********
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
لو سمحتوا بقى محدش يكمل الا لما اختار انا
سامعين اياكم
ها اختار مين بقى
كلكم لكم جمايل عندى ولازم اردها لكم علشان انا بحبكم كلكم
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
اختار مين اختار مين اختار مين
يلا نشد مديرنا ويانا فى لعبتنا دى
وخلو بالكم برضو انا مش هسيب تارى من حبايبى
ومستنياكم فى الدره
يلا يااستاذ ( محمد الاحباب ) انا برميك من على الكرسى بس قبل ما تقع ربنا يبارك لك رد لى على سؤالى
فيه عضو معين اتخنقت منه لدرجه كان نفسك يسيب المنتدى بس مقدرتش تقوله كده لانك طبعا المدير ومينفعش تقولها له
ياريت تكنب لنا اول 5 حروف من اسمه بس
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
ala7bab
مؤسس المنتدى








ياسلام
اولا انا ما اتخنقتش من حد
لانى ببساطة لو مخنوق من اى حد هنا هاقلة فى وشة انا مخنوق منك علشان كذا وكذا
وشكرا على الوقعة دى
تذكرى كل واحد لية يوم
يعنى
يوم ليك ويوم عليك
ههههههههههههههه







انا استاذ غلاسة ؟
ربنا يسامحك
وننتظر معاً مشاركة أخونا المدير الأحباب
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 2 (0 من الأعضاء و 2 زائر)
المفضلات