
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking
ههههههههههههههههههههه
اه والله يا قمورة
اعظم عظمات الستات
ياراجل اسكت باه وخلينا ساكتين
ده انتوا منغير المراه ولا حاجة بمعنى ولا حاجة
نحن رجالا خلقنا للتحدى
ولا نعتمد على الضعفاء كى ننجح
الاسد عندم يملك الغابه لا يخشى غيره
من النمور ولا الافيال
اما الفئر اذا ملك للغابه فسيبحث عن
الضعفاء كى يتفنن فى اظهار قوته عليهم
ونحن اسود لا نخاف احد
ولا نبنى مجد بالضعفاء
انما بعقولنا ومجهودنا وموهوبتنا
واخيرا
هقولكم زى اخوانا
موتوا بغيظكم
هههههههههههههههههههه
وعلى النعمه رد جامد اوى
المفضلات