انا كمان مع خلود يا ليون
مينفعش تكوني ضيفه في بيتك
ولا انتي بتهربي من العزومه
بمناسبه العوده
هههههههههه
انا كمان مع خلود يا ليون
مينفعش تكوني ضيفه في بيتك
ولا انتي بتهربي من العزومه
بمناسبه العوده
هههههههههه

مشرفة الأخبار و المعالم السياحية






وبعدين بجد بأه انا هعمل حفلة كبيييييييييييرة اووووى
لما الاقى الناس اللى فعلا نفسى اشوفهم موجودين هنا .......... ولما الكل يرجع ان شاء الله
المكان منغير الناس دى صدقينى مالوش طعم .....
فى ناس غايبة عننا كانت زى النسمة بتواجدها وروحها زى العسل ,,, بتمنى بجد الاقيهم رجعوا تانى ,,,
وفى الوقت ده نعمل احلى واجمل حفلة ترحيب بيهم
ala7bab
مؤسس المنتدى








ولكم باك
لكل الموجودين واللى مش موجودين
انا طبعا اللى باحييك يا استاذ فريد على ذوقك وكلماتك الجميلة دى
وطبعا ياليون المكان مكانك ومش ضيفة ولا حاجة زى ما بتقولى
المكان مكان كل عضو وكل واحد دخل وسجل فى المنتدى
بجد اللمة دى جميلة
ووحشتنى اووووووي
منورين جميعا بيتكم التانى
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات