facebook

صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 15 من 19

الموضوع: الف مبروك الاشراف يافريد

  1. #11
    الصورة الرمزية الشاعره الثائره
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    الدولة
    الورقه والقلم
    العمر
    31
    المشاركات
    250
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    15

    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    صحيح انى جديده ع المنتدى هذا
    ولكن احببت ان اهنك بأشرافك هذا ولك تحياتى
    واحيكى ايضا على أناملك الذهبيه التى تخط اجمل الكلمات التى تنثر ع المنتدى ابهى العطور


    مبررروك
    وتقبلوا مرورى
    ♥ اكبر هندسه فى الحياه ان تبنى جسرا من الأمل...فوق بحيرة من اليأس♥


  2. #12

    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    الف الف مبروك للاشراف نفسه ولباب القسم العام ولينا كلنا وجود فريدعنانى كمشرف فانت ستزيد الاشراف شرفا تحياتى لك وتهانيا رغم تاخرها واعتذر
    الف مبروك فريد


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  3. #13
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشاعره الثائره مشاهدة المشاركة
    صحيح انى جديده ع المنتدى هذا
    ولكن احببت ان اهنك بأشرافك هذا ولك تحياتى
    واحيكى ايضا على أناملك الذهبيه التى تخط اجمل الكلمات التى تنثر ع المنتدى ابهى العطور


    مبررروك
    وتقبلوا مرورى
    اذا كان هناك احد يستحق التهنئة فهو المنتدى
    و جميع اعضائه لانضمام عضو رائع مثلك
    و اتمنى ان يذداد تالقك يوما بعد يوم
    و رغم انك جديدة كما قلتى الا انك اثبتى للجميع
    براعتك و قدرتك على خطف الاضواء
    دائما و ابدا فى تالق
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  4. #14
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى مامون مشاهدة المشاركة
    الف الف مبروك للاشراف نفسه ولباب القسم العام ولينا كلنا وجود فريدعنانى كمشرف فانت ستزيد الاشراف شرفا تحياتى لك وتهانيا رغم تاخرها واعتذر
    الف مبروك فريد
    ياعم مصطفى يلاش الكلام الكبير ده بقى
    والله يبارك فيك يامصطفى
    و انا عزرك على التاخير الاضراب بقى
    و اتمنى من الله ان يكون هذا الاشراف دافع لى
    للدفع بنفسى خطوة للامام
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  5. #15

    افتراضي رد: الف مبروك الاشراف يافريد

    لولولولوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
    مبروك يا عم فريد ووالله تستاهل اكتر من كدا تستاهل تبقى رئيس جمهورية مصر العربية ايه رأيك
    لو كان لى قلبان عشت بواحد وتركت قلبا فى هواك يعذب
    فلا الوصل يحينى ولا الهجر قاتلى ولا الموت يأتينى ولا انت تحجب

    ***********
    كان مذهبى عن حبكم لا اذهب وعذاب قلبى فيكمو مستعذب
    واذا تكرر ذكركم فى مسمعى فالذكر يحلو والمسامع تطرب

صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-08-2011, 01:21 AM
  2. ـألف مبروك ع الاشراف يا غالى ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-08-2011, 06:30 PM
  3. مبروك الفيتك التانيه يافريد
    بواسطة خلود في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 06-07-2011, 05:40 PM
  4. عمره مقبوله يافريد وعقبال الجميع
    بواسطة اسامة22 في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 24
    آخر مشاركة: 26-06-2011, 03:04 PM
  5. مبروك الاشراف
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 01-05-2009, 11:49 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1