ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
[QUOTE=اسامة22;152170]اخيرا يوميات فريد على منتدانا[/
يلا ياصديقى الغالى فى انتظار باقى يومياتك الجميله
اهلا ياسمسم يلا بقى قلت اقرفكم شوية باليوميات دى
استحمل بقى
هههههههههههههههههههههههه
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
و دلوقتى بعد الفاصل رجعنا تانى نواصل
بعد ماخرجنا من مطار جدة وطبعا لان المشرف مش موجود
وقفت محتار و سالت قالوا من هنا او هنا
يعنى طريقان عكس بعض المفروض كلنا هانركب مع بعض
ماعلينا اخترت واحد منهم و رحت هناك و لقيته قدامى صدفة المشرف
قلت له انت فين قالى بغباء بدور على الاتوبيس
قلت له مش تدور على الناس الاول قالى معلش المهم ركبنا الباص فى طريقنا الى المدينة المنورة
و فى الطريق اتصلت بالغالى الحبيب اسامة و تفضل مشكورا و اغلق التليفون هههههههههههههههههههه
لا محدش يفهم غلط عشان يتصل هو و اتكلمنا مع بعض شوية
و اكملنا الرحلة الى المدينة و استغرقت حاولى 8 ساعات كانت رحلة شاقة جدا
وصلنا تقريبا الساعة 12 و لا واحدة مش فاكر بقىو عرفنا غرفنا فى الفندق و اخلدنا للنوم العميق استعددا لبدء اول ايامنا فى المدينة المنورة احب البلاد لقلبى
وذهبنا فى الصباح لصلاة الظهر و طبعا من غير المشرف هههههههههههه
دخلنا ابواب الحرم النبوى لا نعرف اين نذهب و لكنى وجدة مصلى السيدات و من على الباب اوصلت امى و بداءت فى التنبيه عليه ان تخرج من نفس الباب بعد الصلاة
بصراحة كانت زحمة و كنت خايف جدا وخوفى كان فى محله
المهم دخلت صليت ركعتين تحية المسجد و خرجت من جديد لاسال عن قبر النبى محمد صلى الله عليه و سلم
و اول من قابلنى سالته فقال مصرى قلت نعم من اين قال باكستان تجذبنا اطراف الحديث وسالته قال نصلى الظهر و نذهب سويا صلينا الظهر و قال تعال نروح مشيت معاه
وذهبنا الى هناك و بصراحة كانت اول مرة و زحمة جدا و عديت بسرعة
و زعلت لكن قلت فى نفسى انا عرفت الطريق هاجى تانى برحتى ان شاء الله و جريت على امى و لم اجدها
قلت بتصلى مرت الدقائق سريعة و القلق بدء يتملكنى
الناس خرجت و امى فين و سالت عن باب اخر قالوا كده روحت مفبش حد رجعت بسرعة و روحت تانى فضلت على هذه الحالة لحد تقريبا الساعة الثالثة عصرا و ممنوع الدخول بتتاتا قلت اروح الفندق يمكن راحت خناك روحت ملقتهاش يانهار ابيض امى فين رجعت جرى على الحرم و من الفندق للحرم النبوى المسافة كانت بسيطة جدا و فى الطريق وجدت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاصل و نواصل
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات