متشكر انا جـدا ليكى
متشكر ليكى وعليكى
يافرحة العمر الغالية
بادعيلك ربنا يحميكى
بيحن انا قلبى اليكى * * وتهيم الروح حواليكى
وح،نانك هـو منـايا * * وعيونى بتسرح فيكى
ف رموشك فرحة عمرى
وعيونك شـمسى وقمرى
يا كنوز لأفراح الفـرحـة
اناجيكِ ف ليلى وسهرى
يافرحة عايشة جوايا * * ياضحكة عمرى وهنايا
يا أحلى بسمة بعشقها * * وباشتاقلك وانتى معايا
ياسيمفونية ف حياتى
يا سعد قلبى ف دقاتى
يا نبضة جوا أوصالى
يانغمة بعشقها ليلاتى
انا لو قلت للدنيا بحبك * * اوصف لمين وازاى حبك
اكتب بقلمى ازاى الحب * * وانا فرحتى فى دقة قلبك
يارب يسعد اوقاتك
وتفرحى كل حياتك
ياعيد حقيقى جوايا
يكفينى منك بسماتك










.gif)
![36 3 12[1]](http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/36_3_12[1].gif)
رد مع اقتباس

المفضلات