لا حول ولا قوة الا بالله
كتكوتة وخلود ورا بعض كده علطول
ده ايه الطيبة دى يا ام الاء
والله عسل
بس انا هعمل اللى عليا
قبل ما اخد الاجازة الطويلة بئه
وياريت متخطفوش حد عزيز علينا تانى
ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
كل المواضيع حلوة واخرهم انتوا مين ده عجبنى مووووووووت
اجمل رد لهـ ؟؟
كل ردودها عسل
نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
تاخد بالها من نفسها وبناتها عشان حكاية الخطف اللى ماشية اليومين دول
ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
الكمال لله وحده
بس اعتقد مفيش
لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو ؟؟
السندريلا
بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيرـه ؟؟
خفة الدم
اسلوبهـ في النقاش ؟
اسلوبها معتدل وبتحب تهزر حتى وقت الخناق
شخصيتهـ في المنتدى ؟
محبوبة لاقصى درجة
معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
تمـــــــــــــــــــــــــــــام ميه ميه
صفهـ تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
مش عارفة بجد بس هيا على بعضها كده جميلة
يلا اظن كده قربت ترجع
كل سنة وانتوا طيبين









رد مع اقتباس


المفضلات