حبيت اقولكم مساء الخير
لأنى بدخل كتير فى المساء
وبما ان فيه مكان نقدر من خلالة نقول صباح الخير
يبقى لازم يكون فيه مكان من خلالة نقول
مساء الخير
ومساء الورد
ومساء النور
ومساء كل شىء جميل
ويارب مساكم يكون دايما خير وسعادة
حبيت اقولكم مساء الخير
لأنى بدخل كتير فى المساء
وبما ان فيه مكان نقدر من خلالة نقول صباح الخير
يبقى لازم يكون فيه مكان من خلالة نقول
مساء الخير
ومساء الورد
ومساء النور
ومساء كل شىء جميل
ويارب مساكم يكون دايما خير وسعادة
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات