انهارده وكاله القهوه الاخباريه تعطي الفرصه






بعد اما حطيت الفكره هنااااااا








الاعضاء قاوو انى احدد




و بردوو اللى عاوز يقول رايىووو ان اى حد اتوبيك هناااا











ف انا اختارت





ميدو M M A


:-:معلم قسم شارع عبد العزيز + القهوهـ توكنولجى :-: رئيس فريق الأبلودر >







.. ,,عاوزكووو تقولوو رايكوو في كل حاجه فيهم






شكلـــهم + اسلوووبهم + كل حاجه






يالا نبدأ ...:clap_1::clap_1::clap_1: