facebook

النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: احدث جمل المعاكسات بعد الثوره

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1

    افتراضي احدث جمل المعاكسات بعد الثوره

    تلك الجمل للمعاكسات بعد الثوره
    طب وشرف رئيس الوزراء.. إنتي مزة


    ده إنتي تقولي للريس قوم و أنا أقعد مطرحك


    نفسي ايدي و ايد ابوكي تبقي ايد واحدة


    أكيد مامي دبابة عشان تجيب الصاروخ دة كله


    يا انسه يا انسه انا مش بعاكس والله بس ممكن تدينى رقمك القومى؟


    أموت في الانفلات الأمنى!


    امووت في الشفافيه!


    عاوزك في حوار وطني!


    انا أبويا معتقل وأمي في التحرير والبيت فاضي يا جميل


    الجميل من هنا ولا مرتزقه؟


    تحرير ولا مصطفى محمود يا قطة



    -تصدق إنك شاب أجندة متختشيش ؟


    - و الله أشتكيك للجان الشعبية


    - و الظريف بقى حزن وطنى و لا نمل دولة ؟


    - شاب ماسونى كنتاكى صحيح !!


    - إيه العثل دا يا إخواتى دمك خفيف قذافى يلطش



    - و الله لأقلع الكمامة اللى فى وشى و أخنقك بيها


    - إبعد عنى أحسنلك أحسن معايا فى شنطتى رذاذ مسيل للدموع





    عجبتنى عايزك ف حوار وطنى دى

  2. #2

    افتراضي رد: احدث جمل المعاكسات بعد الثوره

    هههههههههههههههههههه
    جميل قوى يسرى
    سلمت يداك
    انتظر جديدك


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  3. #3

    افتراضي رد: احدث جمل المعاكسات بعد الثوره

    سلمت وسلم مرورك الغالى
    صديقى العزيز

    الرومنسى

  4. #4
    الصورة الرمزية nouran_111
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    ام الدنيا طبعا مصر
    المشاركات
    839
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: احدث جمل المعاكسات بعد الثوره

    ههههههههههههههههههههه
    حلوة قوى
    انا بقي عجبتنى
    انا أبويا معتقل وأمي في التحرير والبيت فاضي يا جميل

    قطار الحياة يمضي

  5. #5

    افتراضي رد: احدث جمل المعاكسات بعد الثوره

    هههههههههههه

    كلها كلها جميله اوى

    استاذ يسرى انت بجد رائع

    موضوع جميل جدا وفيه حس وطنى فظيع

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. من مساوىء الثوره (1)!!!!!!!!!!!!!
    بواسطة مصطفى مامون في المنتدى بقلم الاعضاء
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 15-04-2011, 11:59 AM
  2. -- المعاكسات بعد الثوره
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 13-04-2011, 02:30 AM
  3. -- يوم صعب اول فيلم قصير عن الثوره ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-04-2011, 11:40 PM
  4. مشاعر بعد الثوره
    بواسطة خلود في المنتدى منتدى الشعر
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 13-03-2011, 10:15 PM
  5. -- كوميديا الثوره
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 19-02-2011, 04:52 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1