facebook

صفحة 1 من 4 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 17

الموضوع: عيد سعيد على كل الاعضاء والمشرفين

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1

    افتراضي عيد سعيد على كل الاعضاء والمشرفين

    بسم الله الرحمن الرحيم





    تتقدم اداره منتدى 6 اكتوبر باجمل التهانى لاسره المنتدى واعضاؤه ومشرفيه بعيد الفطر المبارك
    وكل عام وانتم بخير يا احلى اعضاء ومشرفين فى الدنيا .. ويا رب العيد يكون سعيد عليكم ونقضى العيد بصحة وسلامة بعيدا عن الترمس والسودانى والكحك وما شابه ههههههههه . علشان نقضى اليوم على خير يبقى نقلل من الحاجات دى علشان منجيش بالليل ونقول يا باطناااااااااااااااى ههههههه زى ما بيحصل كل سنة
    وكل عام وحضراتكم بخير









    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: عيد سعيد على كل الاعضاء والمشرفين

    كل سنة وانتى طيبه يا خلود والمنتدى كله بخير وسعاده وحب



    والغايبيين يرجعوا ينورونا والموجوديين يزيدوا نشاط

    ونخلص ان شاء الله من الاخوان هههههههههههههههههههههههههههههه

    كل سنة والامة الاسلامية بخير

    وان شاء الله سوريا حره ونحتفل معاهم برحيل بشار الطاغية

    وادى يا ستى حلويات العيد عشان محدش يقول نفسه فى حاجة
















  3. #3

    افتراضي رد: عيد سعيد على كل الاعضاء والمشرفين

    [QUOTE=lionking;205612]


    والغايبيين يرجعوا ينورونا والموجوديين يزيدوا نشاط
    يارب يااوختى يارب
    ونخلص ان شاء الله من الاخوان هههههههههههههههههههههههههههههه
    انتى تانى مش قلتى نصبر عليهم شويه
    كل سنة والامة الاسلامية بخير
    واسرتك واولادك يارب
    وان شاء الله سوريا حره ونحتفل معاهم برحيل بشار الطاغية
    يارب ياليون ويتحرروا من اللى معندوش رحمه ده
    وادى يا ستى حلويات العيد عشان محدش يقول نفسه فى حاجة

    ولله ما قصرتى ياحاجه


    احجزى ده لى ياليون وهبعت لك العلوان على الخاص هههههه








    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #4

    ala7bab

    مؤسس المنتدى
    الصورة الرمزية محمد المصري
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    6 October City, Egypt
    العمر
    41
    المشاركات
    3,591
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي رد: عيد سعيد على كل الاعضاء والمشرفين

    وانتى طيبه ياخلود

    وكل سنه وكلنا طيبين واسره المنتدى بخير



    إن مرت الايام
    ولم تروني فهذه كلماتى فـتذكروني
    وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي






  5. #5

    افتراضي رد: عيد سعيد على كل الاعضاء والمشرفين

    [QUOTE=محمد المصري;205614]
    وانتى طيبه ياخلود

    وكل سنه وكلنا طيبين واسره المنتدى بخير





    لو سمحت بالنص يامحمد الله يكرمك

    وكل سنه وانت طيب





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


صفحة 1 من 4 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-01-2012, 06:40 PM
  2. ـتقصير من الاداره والمشرفين ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 04-09-2011, 11:30 AM
  3. مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 30-03-2011, 02:24 PM
  4. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-01-2011, 04:00 PM
  5. الى الاداره والمشرفين واعضاء المنتدى.....
    بواسطة خلود في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 28-05-2010, 08:19 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1