السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ليه بيحصل كده ؟؟!
|
|
|
|
|
|
|
|
لمّا تكون ماشي بالبيت وتشوط كوبايه برجلك وأنت مش قاصد
يقولك الحج : انت اعمى مش تفتح
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
أمّا هو لما يكون ماشي ويشوط كوبايه برجلو بيقول :
مين الحيوان اللي حاطت الكوبايه هنا !!
![]()
![]()
![]()
منقول








المفضلات