facebook

صفحة 8 من 11 الأولىالأولى ... 4567891011 الأخيرةالأخيرة
النتائج 36 إلى 40 من 52

الموضوع: يوميـــــــــــــــــــــــات خلـــــــــــــــــود

افتراضي رد: يوميـــــــــــــــــــــــات خلـــــــــــــــــود

شكرا على نصائحك الغاليه احمد وهحاول انفذها بحذافيرها حاضر

بالنسبه لشريف بصراحه انا رافضه اسم شادى لانى عرفته بشريف انا قلت يمكن بعد النداء يعرف ان فيه ناس مهتمه باليويمات ويخليك تكملها

بس اهو اللى حصل بقى

بالنسبه لوجودك فى اليويمات ده شئ يسعدنى اكيد احمد وميرسى لك جدا

وميعادنا فى السهره ان شاء الله فى جزء جديد

كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..

حاضر ياجمال بس بعد المباره محدش كان له نفس اصلا يعمل حاجه

وانك أجمل من كل شيىء..

الله غالب .....
    التكبر علي المتكبر ....
    تواضع

السلام عليكم ورحمه الله

ازيكم اصحابى وحبايبى

وحشتونى جدا جدا ومعلشى اتأخرت عليكم بس بصراحه مكنش لى نفس لاى حاجه
    ولا شغل ولا يوميات ولا اى شئ

ساعات الواحد كده بيحس بزهق من كل حاجه كان بيعملها
    المهم طبعا من امبارح والدنيا كلها مالهش سيره غير الماتش واللى جرى فيه

ومش هتكلم انا كمان عنه لاننا حصل لنا تشبع بس عايزه اقول انى لسه شايفه محمد فؤاد وهيثم شاكر وماجد المصرى كلهم اجمعوا على ان محصلش لنا اى حمايه ولا امن من السودان بالعكس هما شعروا انهم فى الجزائر
    خلاص بقى مش هتكلم عن الماتش
    النهارده نزلت انا وبناتى ومعانا اختى وثاحبتى اميره اشترينا ملابس العيد للاولاد كلهم والحمد لله اشترينا بس بصراحه كل حاجه غاليه جدا وطبعا لان انا عندى بنات عايزين بقى غيلا الملابس اكسسوارات من توك وخواتم وحاجات البنات اللى تعل

وبصراحه كل ما افتكر العيد زمان ومتطلباتى وبناتى حاليا احس انى كنت بسيطه جدا وعبيطه اكتر

مكنتش بطلب زى بناتى كده من ماما ولا اخواتى مكنش ده من ضمن اهتمامتنا كنا بنهتم بالخروج مع اصحابنا والعيله والفسح طبعا ولادى كمان بيربطوا من دلوقتى على كل الحاجات دى

طبعا زهقونى من الاختيار ده حلو وده وحش ولسه زوقهم مش قد كده واجى اختار انا يقولوا لا ياماما غيريه ولكن الكبيره خلاص بتختار لنفسها ومش ممكن تتنازل عن اللى اختارته لحد ما نحاول نوصل سوا لحل وسط بس بصراحه هى زوقها حلو ولها نظره فى الحاجات اللى بتشتريها وطبعا اميره زوقها جميل جدا فى لبس البنات خاصه علشان كده لازم تنزل وياى لانى بعتمد كتير جدا على رأيها واحيانا كتير ابعت البنات معاها لو انا مش فاضيه تشترى هى معاهم لبسهم
    جميل ان الانسان يكون له صاحب واخ يعتمد عليه ويحس معاه بالراحه والامان وعلاقتى بأميره جميله جدا بتمنى ربنا يديمها كده على طول لانى بعتز جدا بالعلاقه دى

هى فعلا نعم الصديقه والاخت واقدر اقول الاخ والله فى بعض الازمات واعتذر عن تشبيها بالرجل ولكن هذه هى الحقيقه فهى من الشخصيات اللى ممكن تعتمد عليهم فعلا خاصه فى الازمات
    هقولكم حاجه عن بدايه علاقتى بأميره طبعا الكل يعرف اننا جيران فى نفس العماره وفى بدايه السكن لا كنت بستريح لها ولا هى كمان خالص
    هى كانت مفكرانى مغروره ومش بعبر حد ولا انا طالعه ولا انا نازله ولكن انا كنت برمى السلام وخلاص مش مطلوب منى اكتر من كده وانا كمان كنت شايفاها برضو مغروره

للعلم هى مكانتش برضو من هواه الاختلاط بس ميمنعش كلمتين كده بين الجيران فى اى موقف يعنى
    انا حتى الكلمتين دول مكنتش بقولهم
    تقدروا تقولوا كنت فى حالى خالص وده نظرا لظروف وجود حماتى معاى فى نفس السكن فكنت بريح دماغى وابعد عن كل شئ

لغايه ما حصل عندى انا ظرف معين وعكه صحيه وهى جت وزارتنى وبصراحه وقفت جمبى فيه زى الاخت ويمكن اكتر بصراحه

ودى شهاده حق انا كنت بلاقيها اكتر ماا الاقى اهلى جمبى ومن هنا توطدت علاقتى بيها جدا لدرجه ان طبعا بعض جيرنا هنا متغاظين مننا وبيحقدوا علينا

حتى العيلتين خلاص عرفوا ارتباطنا ببعض قد ايه ولما اكون عند ماما ويجى لى تليفون تبقى اميره وهى كمان العكس بالظبط
    اكيد حصل بينا مناقشات ومناوشات يمكن لقرب السن بين الاولاد والبنات كانت بتخلينا مش عايزه اقول نزعل لاننا مش بنوصله للزعل لكن خلاف فى وجهات النظر نسكت كده يوم مش اكتر ونتفاهم تانى وترجع الامور تانى زى الاول ويمكن اكتر

بتمنى ربنا يديم علينا اخوتنا لبعض وميدخلش بينا اى حد يفسد العلاقه الجميله دى ودايما بقولها ربنا ما يجعل لنا جار وله عينين

طبعا ولادى بما ان النهارده الخميس سهروا قصاد الكمبيوتر شويه ومش عايزين يقوموا بيتفرجوا على فيلم وانا سيبتهم شويه لغايه ما ناموا قدامه

بكره ان شاء الله يوم العيله عند ماما وطبعا وحشونى جدا ومن المرات القليله اللى بيعدى اسبوعين مروحش فيهم عند امى لكن بقى ظروف مرضى الاسبوع اللى فات بعدتنى عنها شويه ومعرفتش خالص اروح لها فى وسط الاسبوع الشغل بقى والمدارس والمدرسين
    بيبقى يوم ظريف جدا وجميل جدا من بدايته لغايه ما نرجع بيتنا لمه العيله والاخوات وتحسى انك رجعتى تانى عيله مع احلى ذكريات طفوله وجيران واصدقاء

يلا اروح بقى اشوف اخبار القسم العام ايه واظبطه كده لو فيه مواضيع مكرره ولا عايزه تتظبط

ان شاء الله اشوفكم بكره على خير بعد الساعه 11 بقى

وتصبحوا على خير

وانك أجمل من كل شيىء..

مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

الصورة الرمزية lionking

على فكرة يا خلود انا اول مرة ادخل اليوميات دى

بس بجد يوميات حلوة ولذيذة

يلا كملى يا ست النجمة

احنا مستنيييييين

صفحة 8 من 11 الأولىالأولى ... 4567891011 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات