الف سلامه لابنك يانوجا
ربنا يخليه لك ويشفى عنه ويعافيه
ايه ياجماعه عين وصابت منتدانا ليه
اتحسدنا ولا ايه
لازم نبخر بقى
حمدالله بالسلامه ياجمال ويارب يديك الصحه ودايما تنور مكانك
الف سلامه لابنك يانوجا
ربنا يخليه لك ويشفى عنه ويعافيه
ايه ياجماعه عين وصابت منتدانا ليه
اتحسدنا ولا ايه
لازم نبخر بقى
حمدالله بالسلامه ياجمال ويارب يديك الصحه ودايما تنور مكانك
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
انت فين ياجمال
وحشتنا ياراجل يامناكف
ارجع الينا بمواضيعك واشعارك بقى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







يارب يكرمك ويبارك لك يا خلود معلش الازمة شدية شوية وبتتكرر كتير
ايدى كمان اصبحت ثقيلة شوية وتفكيرى بطئ شويتين والله المستعان
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
معلشى ياجمال ربنا الشافى المعافى
يطمنا عليك ويشفى عنك يارب وترجع لنا زى الفل ومنور مكانك من تانى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







يارب يكرمك ياخلود ويجازيكى عنى خير ويوهبلك الصحة والسعادة
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات