لازم يكون عندك على الكمبيوتر برنامج بيقرا ملفات ال pdf
لازم يكون عندك على الكمبيوتر برنامج بيقرا ملفات ال pdf
اسم البرنامج دة acrobat reader
الف شكر علياا لمجهود الرائع وياريت لو نلاقي خريطة عشان نعرف المنطقه4قطاع ه فين يبقي كتر خيركم
عايز اعرف نتيجة المرحلة السادسة و مش عارف ازاي
![]()
شكرا ياجماعة الاسماء وصلت والحمد للة![]()
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات