دا كان آخر مشهد في فيلم كون إير
لما كان بيكلم بنته وهو جايبلها الأرنوب وهو خارج من السجن بعد ما الطيارة ما وقعت
شكلي هحكي كل الفيلم
ههههههههههههههههههههه




دا كان آخر مشهد في فيلم كون إير
لما كان بيكلم بنته وهو جايبلها الأرنوب وهو خارج من السجن بعد ما الطيارة ما وقعت
شكلي هحكي كل الفيلم
ههههههههههههههههههههه
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات




ههههههههههههههههههه
لا والله انا بس كنت متلخبط بينه وبين
"آي جوت ا ميل"
معلش مبحبش اكتب انجليزي
بكتبه بالعربي عكس ما الناس كلها بتعمل
ههههههههههه
الجملة دي بقا من فيلم عربي
-لإني مش ناوي اكتب انجليش-
لممثل مشهور
لكن بالنسبالي دا من أغلس أفلامه
"الساعه بخمسة جنيه والحسابه بتحسب"
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات
ههههههههههههههههه
فيلم عادل امام عنتر شايل سيفه
وهو فعلا من اغلس افلامه
صدق العليل و لا تصدق التحاليل
يلا حلو ياحلوين
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
انتم فين مش بتحلوا ليه
يلا وبطلوا كسل
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات