ليووووووووووووووووووووووووووون
عاملة اية دلوقتى
واية اخبار الناس اللى خطفاكى
ليووووووووووووووووووووووووووون
عاملة اية دلوقتى
واية اخبار الناس اللى خطفاكى
ليه بس كده ده انتو اخوات
ومين وطيس ده يا عمو جمال
هههههههههههههه
ليون يابنتى هما مالهم منفسنين منك ليه كده
تعالى يابنتى
انا هحاول اخرجك قصدى ارجعك
ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
ليها مواضيع كتير حلوة لما كانت بتكتب مواضيع(واخدة بالك انتى)
اجمل رد لهـ ؟؟
ردودها اغلبها حلو
نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
بقيتى بتغيبى كتير (خير ان شاء الله)
ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
المواضيع والمشاركة
لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو ؟؟
ليون
بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيرـه ؟؟
بتعرف تستفزنى وتحرق دمى ههههههههههه
اسلوبهـ في النقاش ؟
بيستفزنى حبتين(احنا اتفقنا على الصراحة ولا فينا من زعل)
شخصيتهـ في المنتدى ؟
انا شخصيا بحبها واحترمها( معرفش هى نظامها ايه بقى)
معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
علاقتها بأغلب الناس ممتازة
لكن مع بعض الأعضاء .. بتتوتر العلاقة نتيجة الخلافات فى الرأى
صفهـ تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
المناقشات المستفزة(مش لازم نقعد نجيب فى سيرة .........)وكده يعنى
وكثرة الغياب عن المنتدى
مش عارفة ليه حاسة بعد اجاباتى مش هشوفك تانى يابنتى
ربنا يرجعك بالسلامة بقى
[quote=اميرة حبى انا;43808]برضومش بتهونى على ليون
وادينى جيت لك اهو بسرعه بسرعه
وربنا يقدرنى واحاول ارجعك لنا تانى
ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
ليها مواضيع كتير حلوة بس من فتره مقلله مش فاهمه ليه
اجمل رد لهـ ؟؟
ردودها حلوه ولذيذه
نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
متغيبيش كده كتير متخافيش العيال هتنجح ان شاء الله
ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
الهدوء فى بعض الاحيان
لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو ؟؟
العو بتاع القطر
هههههههه
بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيرـه ؟؟
بخفه دم وحضور
اسلوبهـ في النقاش ؟
بتتعصب اوى لرأيها
شخصيتهـ في المنتدى ؟
محبوبه وزى ما قالت اميره ربنا يعلم بحبها قد ايه
معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
علاقتها بأغلب الناس ممتازة
صفهـ تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
غيابها كتير عايزين نواجد اكتر
اتمنى ان اجاباتى ترجعك بسرعه علشان وحشتينى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
ليون انتى عارفه انك اكتر صديقه ليا فى المنتدى .
وانا مستحيل اسيبك كده ابدا ..
ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
كل المواضيع اللى بتحارب فيها سلبيات المجتمع وبتتكلم فيها بمنتهى الصراحه ...
وان كان موضوع ( يلا ندعى بالقرآن ) جميل جدا
اجمل رد لهـ ؟؟
ردودها كلها جميله وبتعجبنى
نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
اسلوبك جميل جدا يا ليون اوعى تغيريه .
وانا شخصيا بحبه جدا ..
ياريت تستمرى على نفس الاسلوب .
ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
عدم التسرع وسياسة النفس الطويل .
لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو ؟؟
القلب الكبير
بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيرـه ؟؟
المستوى العالى فى التفكير والمناقشه
اسلوبهـ في النقاش ؟
متزن وبعقلانيه شديده .
شخصيتهـ في المنتدى ؟
محبوبه جدا جدا .
معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
ممتازة ..
صفهـ تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
ياريتها متغبش عننا وتحرمنا من مواضيعها المتميزه .
ياريت ترجعلنا ...وحشتينا
* وردة*
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات