facebook

صفحة 8 من 11 الأولىالأولى ... 4567891011 الأخيرةالأخيرة
النتائج 36 إلى 40 من 53

الموضوع: تعالى يانوجا بسرعه هنا

  1. #36

    افتراضي رد: تعالى يانوجا بسرعه هنا

    نـــــــــــــــوجا

    يا ترى مستعده للأسئلة ؟





    تمام .....نبـــــــــدأ الاسئلة

    وطبعا انتى عارفه انا قد ايه طيبه واتمنى لك كل خير




    علشان كده هقسم الاسئلة الى مجموعات


    المجمــــــوعه الاولى




    نوجا لو قولتلك عايزه اسم تانى لثورة 25 يناير
    هتسميها ثورة .............؟


    هنتخيل ان نوجا اشتركت فى الثورة وكانت بتهتف مع شباب الثورة ومسكت ورقه كبيرة وقلم علشان تكتب كلام كل العالم هيقراه








    يا ترى ايه الهتاف اللى هتقوله نوجا مع شباب الثورة ؟


    وايه الكلام اللى هتكتبه على الورقه علشان كل العالم تشوفه ؟





    نوجا صديقتى العزيزه حبت انها تكون ايجابيه اكتر وتحاول تصلح من احوال بلدنا


    وقررت انها تدخل


    انتخابات

    رئاسة الجمهوريه




    وعملت لنفسها برنامج انتخابى عالى جدا

    ولحسن الحظ

    كسبت الانتخابات ومسكت القلم علشان تكتب اول قرار جمهورى


    يا ترى برنامجك الانتخابى هيعتمد على ايه ؟

    يعنى ايه اللى انتى شايفاه محتاج تصليحات فى البلد؟


    وايه اول قرار جمــهورى هتكــــــتبيه ؟





    انتم عارفين مسؤليات الرئاسه ومشاكلها

    علشان كده نوجا صديقتى قررت تمسك مكان تااانى خاااالص

    قـــــررت

    انها تكون

    المسؤوله وصاحبة القرار والمتحكمة فى


    سجــــــــــــــــن طــــــــــــرة





    واتطلب منها الاسماء الآتية :

    سجين قى سجن طرة يستحق الاعدام ؟

    سجين يستحق المؤبد؟

    سجين يستحق الرأفة ؟

    سجين يستحق عمل استئناف له ؟

    سجين..... فى انتظار وصوله ؟




    صديقتى نوجا

    اتمنى ان الاسئله تكون مريحه جدا وسهله زى كرسى الاعتراف

    لكى منى اجمل تحية




    وانتظرينى فى المجموعة التانية من الاسئلة














  2. #37

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: تعالى يانوجا بسرعه هنا

    صديقتي الغاليه ورده الايمان
    اضكرك علي تواجدك معي في هذه المحنه
    وربنا يقدرني واردهالك قريب ان شاء الله
    واحب اعترفلك ان اسئلتك هي اصعب اسئله اتوجهتلي من ساعه مقعت علي الكرسي
    لذالك قررت ان اتنحي تماما ونهائيا عن اي منصب في البلد دي
    هههههههههه

  3. #38

    افتراضي رد: تعالى يانوجا بسرعه هنا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nogafoda مشاهدة المشاركة
    صديقتي الغاليه ورده الايمان
    اشكرك علي تواجدك معي في هذه المحنه
    وربنا يقدرني واردهالك قريب ان شاء الله
    واحب اعترفلك ان اسئلتك هي اصعب اسئله اتوجهتلي من ساعه مقعت علي الكرسي
    لذالك قررت ان اتنحي تماما ونهائيا عن اي منصب في البلد دي
    هههههههههه
    اولا الوقت فات ومش هتعرفى تردهالى

    ثانيا وده الاهم

    لا نقبل التنحى ابـــــــــــــــــدا

    فى انتظار اجابتك






  4. #39

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: تعالى يانوجا بسرعه هنا

    ايه ده مفيش حد عمل مظاهره علشاني يعني
    وقال لاتتنحي
    انتم مصدقتم ولا ايه
    طيب ايه رايكم بقي انا رجعت في كلامي ومش هتنحي وهجاوب علي الاسئله


    المجمــــــوعه الاولى



    نوجا لو قولتلك عايزه اسم تانى لثورة 25 يناير

    هتسميها ثورة .............؟

    "ثوره الحريه"
    هنتخيل ان نوجا اشتركت فى الثورة وكانت بتهتف مع شباب الثورة ومسكت ورقه كبيرة وقلم علشان تكتب كلام كل العالم هيقراه







    <a href="http://www.vb.6ocity.net/imgcache/21688.imgcache.jpg" target="_blank">



    يا ترى ايه الهتاف اللى هتقوله نوجا مع شباب الثورة ؟
    اعتقد ان شعار الثوره كان احسن هتاف
    تغيير حريه عداله اجتماعيه


    وايه الكلام اللى هتكتبه على الورقه علشان كل العالم تشوفه ؟

    الجيش والشرطه والشعب ايد واحده
    مسلم مسيحي يعني مصري





    نوجا صديقتى العزيزه حبت انها تكون ايجابيه اكتر وتحاول تصلح من احوال بلدنا


    وقررت انها تدخل



    انتخابات

    رئاسة الجمهوريه





    وعملت لنفسها برنامج انتخابى عالى جدا

    ولحسن الحظ

    كسبت الانتخابات ومسكت القلم علشان تكتب اول قرار جمهورى


    يا ترى برنامجك الانتخابى هيعتمد على ايه ؟

    يعنى ايه اللى انتى شايفاه محتاج تصليحات فى البلد؟


    وايه اول قرار جمــهورى هتكــــــتبيه ؟
    تطبيق الشريعه الاسلاميه الصحيحه المعتدله
    لاننا لما بعدنا عنها تهنا





    انتم عارفين مسؤليات الرئاسه ومشاكلها

    علشان كده نوجا صديقتى قررت تمسك مكان تااانى خاااالص

    قـــــررت

    انها تكون

    المسؤوله وصاحبة القرار والمتحكمة فى


    سجــــــــــــــــن طــــــــــــرة






    واتطلب منها الاسماء الآتية :

    سجين قى سجن طرة يستحق الاعدام ؟
    زكريا عزمي

    سجين يستحق المؤبد؟
    المغربي
    سجين يستحق الرأفة ؟
    علاء مبارك

    سجين يستحق عمل استئناف له ؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سجين..... فى انتظار وصوله ؟
    حسين سالم



    صديقتى نوجا

    اتمنى ان الاسئله تكون مريحه جدا وسهله زى كرسى الاعتراف

    لكى منى اجمل تحية





  5. #40

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: تعالى يانوجا بسرعه هنا

    معلش اصل انا لابتاعه مظاهرات ولا رئاسه ولا كلام فارغ من ده
    عاشان كده ممكن اجاباتي متعجبكمش
    بس سامحوني بقي ورده الايمان هي الي ورتطني

صفحة 8 من 11 الأولىالأولى ... 4567891011 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- طلب بسرعه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-04-2011, 03:12 AM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 10-03-2011, 12:30 AM
  3. -- تعالو بسرعه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-02-2011, 03:01 AM
  4. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-12-2010, 07:30 PM
  5. ياريت حد يرد بسرعه
    بواسطة kamy في المنتدى التعليم العام
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 08-10-2010, 09:14 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1