ايه ده مفيش حد عمل مظاهره علشاني يعني
وقال لاتتنحي
انتم مصدقتم ولا ايه
طيب ايه رايكم بقي انا رجعت في كلامي ومش هتنحي وهجاوب علي الاسئله
المجمــــــوعه الاولى
نوجا لو قولتلك عايزه اسم تانى لثورة 25 يناير
هتسميها ثورة .............؟
"ثوره الحريه"
هنتخيل ان نوجا اشتركت فى الثورة وكانت بتهتف مع شباب الثورة ومسكت ورقه كبيرة وقلم علشان تكتب كلام كل العالم هيقراه
<a href="http://www.vb.6ocity.net/imgcache/21688.imgcache.jpg" target="_blank">
يا ترى ايه الهتاف اللى هتقوله نوجا مع شباب الثورة ؟
اعتقد ان شعار الثوره كان احسن هتاف
تغيير حريه عداله اجتماعيه
وايه الكلام اللى هتكتبه على الورقه علشان كل العالم تشوفه ؟
الجيش والشرطه والشعب ايد واحده
مسلم مسيحي يعني مصري
نوجا صديقتى العزيزه حبت انها تكون ايجابيه اكتر وتحاول تصلح من احوال بلدنا
وقررت انها تدخل
انتخابات
رئاسة الجمهوريه
.gif)
وعملت لنفسها برنامج انتخابى عالى جدا
ولحسن الحظ
كسبت الانتخابات ومسكت القلم علشان تكتب اول قرار جمهورى
يا ترى برنامجك الانتخابى هيعتمد على ايه ؟
يعنى ايه اللى انتى شايفاه محتاج تصليحات فى البلد؟
وايه اول قرار جمــهورى هتكــــــتبيه ؟
تطبيق الشريعه الاسلاميه الصحيحه المعتدله
لاننا لما بعدنا عنها تهنا
انتم عارفين مسؤليات الرئاسه ومشاكلها
علشان كده نوجا صديقتى قررت تمسك مكان تااانى خاااالص
قـــــررت
انها تكون
المسؤوله وصاحبة القرار والمتحكمة فى
سجــــــــــــــــن طــــــــــــرة
.gif)
واتطلب منها الاسماء الآتية :
سجين قى سجن طرة يستحق الاعدام ؟
زكريا عزمي
سجين يستحق المؤبد؟
المغربي
سجين يستحق الرأفة ؟
علاء مبارك
سجين يستحق عمل استئناف له ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سجين..... فى انتظار وصوله ؟
حسين سالم
صديقتى نوجا
اتمنى ان الاسئله تكون مريحه جدا وسهله زى كرسى الاعتراف
لكى منى اجمل تحية
![36 3 17[1]](http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/36_3_17[1].gif)
المفضلات