هتوحشونى وكل وقت بتوحشونى
اجازة مصيف قصيرة
كل سنة وانتم طيبين
دى رساله جمال باعتها للكل ويارب ترجع بالسلامه ياجمال واجازه سعيده لك ولكل الاسره
هتوحشونى وكل وقت بتوحشونى
اجازة مصيف قصيرة
كل سنة وانتم طيبين
دى رساله جمال باعتها للكل ويارب ترجع بالسلامه ياجمال واجازه سعيده لك ولكل الاسره
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
وحششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششتووووو ووووووووووووووووووووووووونيييييييييييييييييييييي
اديكى غبتى تانى يانوجا
روحتى فين تانى يابنتى
يارب يرجعك بالسلامه ياجمال وتنور المنتدى من تانى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







يارب يخليكى يا خلود
الف شكر
صحتى من فضل الله احسن والشافى هو الله
ربنا يبارك لك ويكرمك
شكرر خاص من الاعماق لكل من اتصل بى وكل من سألوا عنى
ونعم الاهل والاخوة
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
معلش والله يا جماعه غصب عني
لكن محمد ابني كان تعبان شويه
حقكم عليا
وشكرا علي السؤال
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات