ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
انت حاطط كلمة صعبة اوى
هههههههههههههههههههههه
استنى كده لما افكر
اه
اميرة
ههههههههههههههههههههه
ها صح ولا مش صح
منتظرة النتيجة
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
انت حاطط كلمة صعبة اوى
هههههههههههههههههههههه
استنى كده لما افكر
اه
اميرة
ههههههههههههههههههههه
ها صح ولا مش صح
منتظرة النتيجة







ههههههههههههههههههههه
ها صح ولا مش صح
ههههههههههههههههههههه
بدام قلتى اميرة .. يبقى صح الصح طبعن
اى حد يقول اميرة يبقى بيتكبم صح يا أميرة
هو اللى يقول اميرة .. يقدر حد يغلطه يا ناس
ياللا كملوا دى
يشاهـ.....
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات