لا لا لا لا لا لا
دى مش ف المنهج
قولى لنا انتى الحل







لا لا لا لا لا لا
دى مش ف المنهج
قولى لنا انتى الحل
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم







هههههههه
والله حلوة منك اوى يا أميرة
ياللا .. خليها عليا انا المرة دى
كملوا لنا الكلمة دى
أمير.......
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات