السلام عليكم عرفت ان اسمى فى المرحلة السادسة ولكننى الان انفقت كل ما لدى من نقود وذلك بعد طول انتظار و احساسى بان الموضوع غير جاد ولكن الحمد للة الان اصبح الحلم حقيقة فهل من شريك يمول البناء و بالنصف تليفون 0106213191 والسلام عليكم![]()
السلام عليكم عرفت ان اسمى فى المرحلة السادسة ولكننى الان انفقت كل ما لدى من نقود وذلك بعد طول انتظار و احساسى بان الموضوع غير جاد ولكن الحمد للة الان اصبح الحلم حقيقة فهل من شريك يمول البناء و بالنصف تليفون 0106213191 والسلام عليكم![]()
يجماعة ازاى اقدر استفيد من المشروع دة انا مش من القاهرة والايجار الجديد دة هلكنى ومش عارف ايه الحل
ارجو الافادة جعله الله فى ميزان حسناتكم ممكن احجز وفين وامتى وبكام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لكم جميعا جزيل الشكر ولكن كيف نحصل على مواعيد الالستلام خصوصا و انا خارج مصر الان؟
شكرا على الموضوع بس انا كنت منتظر اسمى فى المرحلة دى ولم يظهر هلى من معلومة عن موعد المرحلة القادمة
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات