facebook

صفحة 6 من 7 الأولىالأولى ... 234567 الأخيرةالأخيرة
النتائج 26 إلى 30 من 31

الموضوع: ابــــنـــــى مــــــتمرد جداااااا وعنيد

  1. #26
    الصورة الرمزية nouran_111
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    ام الدنيا طبعا مصر
    المشاركات
    839
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: ابــــنـــــى مــــــتمرد جداااااا وعنيد

    شوفى يا لون انا بنتى عمرها سنوات ومن صغرها مش بتعرف تنا قبل الفجر بالرغم من انى بفصل الكهربا عن البيت وبزعق زى ما انتى بتقولى وافتكر انها كانت بتروح الحضانة وهيه لسة نايمة كانت الدادة بتشلها وتاخدها نايمة

    اتغير الموضوع شويةمع دخولها المدرسة وبقت بتصحى طبعا بعد تعب الاعصاب
    انا متأكدة ان ابنك ذكى جدا واحساسه عالى قوى وبيعشق التأمل حاولى توصلي لحل وسط يعنى ينام ايام الدراسة بدرى وايام الاجازة يسهر براحته

    قطار الحياة يمضي

  2. #27

    افتراضي رد: ابــــنـــــى مــــــتمرد جداااااا وعنيد

    والله مغلبين نفسكوا على الفاضى
    اللى تعبان يعمل زيي
    انا ازهق من حاجة ارمى نفسى من على السجادة
    ههههههههههه


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  3. #28

    افتراضي رد: ابــــنـــــى مــــــتمرد جداااااا وعنيد

    ههههههههههه

    تصدق فكره هايله جدا

    تسلم وتعيش يارومانسى

  4. #29

    افتراضي رد: ابــــنـــــى مــــــتمرد جداااااا وعنيد

    صدقونى ياجماعه العيال دى تروح ملاجىء اكله نضيفه وهدمه كويسه ويتعلم صنعه اومال حاجه تشرف اسمعوا الكلام الملاجىء تهذيب واصلاح
    اللهم بلغت اللهم فاشهد


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  5. #30

    افتراضي رد: ابــــنـــــى مــــــتمرد جداااااا وعنيد

    وانا اعتقد حاله صعبه جدا واقترح ان تدهنى جسم ابنك بالهيموكلار فى اماكن التمرد ثلاثه مرات يوميا مع المحافظه على نعومه بشره الطفل بوضع حبات من الخل فى اماكن وجع التمرد وبالشفا انشاء الله


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





صفحة 6 من 7 الأولىالأولى ... 234567 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 22-11-2010, 12:00 AM
  2. - "جداااااا" -
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-11-2010, 09:40 PM
  3. حوار هام جداااااا
    بواسطة محمود التهامي في المنتدى منتدى النثر
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 06-01-2009, 04:15 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1