شوفى يا لون انا بنتى عمرها سنوات ومن صغرها مش بتعرف تنا قبل الفجر بالرغم من انى بفصل الكهربا عن البيت وبزعق زى ما انتى بتقولى وافتكر انها كانت بتروح الحضانة وهيه لسة نايمة كانت الدادة بتشلها وتاخدها نايمة
اتغير الموضوع شويةمع دخولها المدرسة وبقت بتصحى طبعا بعد تعب الاعصاب
انا متأكدة ان ابنك ذكى جدا واحساسه عالى قوى وبيعشق التأمل حاولى توصلي لحل وسط يعنى ينام ايام الدراسة بدرى وايام الاجازة يسهر براحته






رد مع اقتباس





المفضلات