طبعا كلنا هانسقف لحد الصبح
مين يعنى يقدر مايسقفش
هههههههههههه
بجد الله ينور عليك يا باشا
والله ينور عليكى ياخلود







طبعا كلنا هانسقف لحد الصبح
مين يعنى يقدر مايسقفش
هههههههههههه
بجد الله ينور عليك يا باشا
والله ينور عليكى ياخلود
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
خلود انتى مش بتديني فرصه ارد انتى واقفه على طول فى اول الطابووووووووووووووووووووور
![]()
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات