والله يامحمد هو انت عندك حق
فى ستات خنقه وتودى فى داهيه
بس مش كل الستات طبعا
اكيد دول استثناء
والله يامحمد هو انت عندك حق
فى ستات خنقه وتودى فى داهيه
بس مش كل الستات طبعا
اكيد دول استثناء
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
اكيد طبعا بس الاستثناء ده بقى كتير جدا
يعن والله انا بقالى شهر ين فى اكتوبر الناس اللى قصادى كل يوم خناق وكل يوم الراجل يتهزق وفى الاخر ينزل يشترى الطلبات وعندهم عربيه هو بيروح موصلات شغله وهى تاخد العربيه
ههههههههههههههههه
لا عندك حق يامحمد
دى مفتريه بجد
وتنطبق عليها المواصفات اللى انت قلتها كلها
هههههههههههه
الله يكون فى عونه بقى
يبقى يعمل اشتراك او ابونيه بقى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
والله بيصعب عليا فكرت انادى ليا يقعد عندى خفت على نفسى
وايه تشوفيها ماشيه فى الشارع اكنها هى الرااجل
فيه نكته على ده
اتنين اصحاب ماشين فى الشارع فا واحد منهم كان بيتكلم فى الموبيل وبيزعق مع مراته وبيقولها عارفه لو جيت وملكتش الميه السخنه جاهزة انا هعمل مشكله فى البيت
فا صحبه قاله ياه نفسى اكون زيك كده مع مراتى شديد
قاله امال عاوزانى اغسل المواعين بميه سقعه
ليه كده بس من اولها كده هتنضم لمعسكر الاعداء
منور يا محمد ويا ريت متقراش كتير لفريد اصل هيبوظلك دماغك[
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات