facebook

صفحة 4 من 8 الأولىالأولى 12345678 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 20 من 36

الموضوع: هما كدا الرجاله

  1. #16

    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    والله يامحمد هو انت عندك حق

    فى ستات خنقه وتودى فى داهيه

    بس مش كل الستات طبعا

    اكيد دول استثناء





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #17
    الصورة الرمزية محمد خاطر2020
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    الدولة
    6 اكتوبر
    العمر
    38
    المشاركات
    33
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    اكيد طبعا بس الاستثناء ده بقى كتير جدا
    يعن والله انا بقالى شهر ين فى اكتوبر الناس اللى قصادى كل يوم خناق وكل يوم الراجل يتهزق وفى الاخر ينزل يشترى الطلبات وعندهم عربيه هو بيروح موصلات شغله وهى تاخد العربيه

  3. #18

    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    ههههههههههههههههه

    لا عندك حق يامحمد

    دى مفتريه بجد

    وتنطبق عليها المواصفات اللى انت قلتها كلها

    هههههههههههه

    الله يكون فى عونه بقى

    يبقى يعمل اشتراك او ابونيه بقى





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #19
    الصورة الرمزية محمد خاطر2020
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    الدولة
    6 اكتوبر
    العمر
    38
    المشاركات
    33
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    والله بيصعب عليا فكرت انادى ليا يقعد عندى خفت على نفسى
    وايه تشوفيها ماشيه فى الشارع اكنها هى الرااجل

    فيه نكته على ده
    اتنين اصحاب ماشين فى الشارع فا واحد منهم كان بيتكلم فى الموبيل وبيزعق مع مراته وبيقولها عارفه لو جيت وملكتش الميه السخنه جاهزة انا هعمل مشكله فى البيت
    فا صحبه قاله ياه نفسى اكون زيك كده مع مراتى شديد
    قاله امال عاوزانى اغسل المواعين بميه سقعه

  5. #20

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    ليه كده بس من اولها كده هتنضم لمعسكر الاعداء
    منور يا محمد ويا ريت متقراش كتير لفريد اصل هيبوظلك دماغك[

صفحة 4 من 8 الأولىالأولى 12345678 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم
    بواسطة nogafoda في المنتدى قسم ادم
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 29-07-2012, 09:43 PM
  2. -- هما كدا الرجاله
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 02-07-2011, 02:20 PM
  3. -- قمة الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-06-2011, 04:40 PM
  4. -- قمه الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-05-2011, 10:21 PM
  5. الرحاله ميدو على اعتاب ديبورتيفو لاكرونيا
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-01-2011, 03:30 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1