facebook

صفحة 4 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 20 من 26

الموضوع: تحية اعزاز و تقدير

  1. #16
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    كده كتير عليا والله
    ربنا عالم انا بحب المنتدى هنا اد ايه ويمكن تكون دى نقطة ضعفى ,,, مهما حصل هنا ببعد شوية لكن برجع تانى ,,,,
    ولعلمك انا اسعد منك بعودتى للمنتدى ويارب أكون ضيفة خفيفة عليكم ومحدش يزعل من وجودى ,,,,
    هو من ناحية خفيفة خفيفة
    هههههههههههههههههههههه
    لكن اعتقد الجميع سيكونوا سعداء بعودتك ده امر مؤكد
    بس انتى خليكى منورة كده و شوفى
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  2. #17

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    خفيفة خفيفة

    مش مرتاحة ههههههه
    بس المعنى فى بطن الشاعر طبعاااااا
    مش كده ولا ايه هههههههه








  3. #18
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    خفيفة خفيفة

    مش مرتاحة ههههههه
    بس المعنى فى بطن الشاعر طبعاااااا
    مش كده ولا ايه هههههههه
    ههههههههههههههه
    انتى عارفة انتى غالية عندنا ازاى
    و هاتشوفى الترحيب بيكى هايكون ازاى
    منورة ياليون
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  4. #19

    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    اهلا بيكى من تانى ياليون ومرحبا

    غياب طول كتير بس الحمد لله زى ما قال فريد الطيور المهاجره رجعت تانى وان شاء الله كل حبايبنا الغاليين الغايبين يرجعوا لنا من تانى

    وازاى ياليون تقولى على نفسك ضيفه وانتى صاحبه مكان وكنتى ومازالتى من اهم اعضاء المنتدى ومشرفه نشيطه جدا

    يلا ياسياده المشرفه مارسى مهامك من تانى واهلا بيكى ووحشتينى اوووووووووى

    وجهزى نفسك يلا لخناقاتنا ومناقشاتنا الجميله

    بس المره دى من غير بعاد لو سمحتى





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  5. #20

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود مشاهدة المشاركة
    اهلا بيكى من تانى ياليون ومرحبا

    غياب طول كتير بس الحمد لله زى ما قال فريد الطيور المهاجره رجعت تانى وان شاء الله كل حبايبنا الغاليين الغايبين يرجعوا لنا من تانى

    وازاى ياليون تقولى على نفسك ضيفه وانتى صاحبه مكان وكنتى ومازالتى من اهم اعضاء المنتدى ومشرفه نشيطه جدا

    يلا ياسياده المشرفه مارسى مهامك من تانى واهلا بيكى ووحشتينى اوووووووووى

    وجهزى نفسك يلا لخناقاتنا ومناقشاتنا الجميله

    بس المره دى من غير بعاد لو سمحتى
    ميرسى يا خلود على كلماتك الرقيقة

    بس انا عندى وجهة نظر مستحدثة يعنى

    الواحد لما يعتبر نفسه ضيف اكيد هيحاول يكون خفيف خفيف ,,,,, وانا معجبة بانى ضيفة هنا وان شاء الله اكون ضيفة خفيفة ...

    لو تاخدى بالك دى اول خناقة اهى بينى وبيك ,,,, اختلاف فى المسميات

    اشكرك خلود على مرورك الجميل








صفحة 4 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. عايزه شهاده تقدير
    بواسطة قموره في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 01-07-2011, 01:36 AM
  2. -- شهادة تقدير الجاسوس الاسرائيلى
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 18-06-2011, 10:00 AM
  3. -- طلب شهادة تقدير
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 14-06-2011, 07:42 AM
  4. -- شهادة تقدير لكل زملكاوى
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-12-2010, 12:30 PM
  5. شكر و تقدير للإدارة
    بواسطة stylooo في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 19-11-2010, 10:17 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1