[QUOTE=AFIFI MOSTAFA;172222]لولولولوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
مبروك يا عم فريد ووالله تستاهل اكتر من كدا تستاهل تبقى رئيس جمهورية مصر العربية ايه رأيك [/QUOTE
كده ياعفيفى انت بتكرهنى للدرجة دى
مكنش العشم
عمرك مادعيت لى الدعوة دى
قبل الثورة
ههههههههههههههههه





رد مع اقتباس





المفضلات