facebook

صفحة 4 من 10 الأولىالأولى 12345678 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 20 من 49

الموضوع: تعالوا نطمن على بعض هنا

  1. #16
    الصورة الرمزية ابو اسامه
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    مصرى من محافظة الفيوم . مقيم بمدينة أكتوبر
    العمر
    60
    المشاركات
    643
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: تعالوا نطمن على بعض هنا

    دائما رائعة افكارك .. جميلة فى معناها .. وانا اول واحد لو غبت هتعرفوا عنى كل حاجة ان شاء الله .
    شكرا على أفكارك النيرة ...

  2. #17

    افتراضي رد: تعالوا نطمن على بعض هنا

    [QUOTE=ابو اسامه;104869][SIZE=5][COLOR=darkred]دائما رائعة افكارك .. جميلة فى معناها .. وانا اول واحد لو غبت هتعرفوا عنى كل حاجة ان شاء الله .
    شكرا على أفكارك النيرة ...

    للاسف ياابو اسامه انت غبت ومعرفناش عنك اى حاجه ولا قلت انك هتغيب

    ولا عارفين اصلا سبب غيابك

    وادينا مستنينك تقول انت فين وكنت فين وتطمنا عليك





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  3. #18

    افتراضي رد: تعالوا نطمن على بعض هنا

    صحيح يا خلود
    أبواسامة
    غاب عنا وغابت أشعارة اللى كانت بتدوبنا
    حتى القسم بتاعو كمان
    حاجة تانية
    مصطفى مأمون راح فين هو كمان
    قلبى وقفت دقاتة بعد غيابة


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  4. #19

    تاريخ التسجيل
    Apr 2011
    العمر
    73
    المشاركات
    12
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: تعالوا نطمن على بعض هنا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلـود مشاهدة المشاركة
    وانا هبتدى بسؤالى عن عضوه انضمت لنا مؤخرا وكانت زى العسل وتواجدت بشكل جميل جدا فى كل الاقسام


    Aqua Kitty


    ان شاء الله تدخلى وتطمنينا عليك ويكون غيابك خير ان شاء الله
    انا عضوة جدبدة وسكنه حديثا فى دريم وانا احببت فيكم روح العائلة والدفء الذى يشعر به كل واحد مما
    يعزز الانتماء الى 6 اكتوبر دعونا نجعل 6 اكتوبر مدينة مثالية انا مقيمة خارج مصر ولمن باحضر الى 6 اكتوبر كل شهر

  5. #20

    افتراضي رد: تعالوا نطمن على بعض هنا

    موضوع هايل ياخلود وياريت فعلا اللى يغيب يدخل يقول وانا اول واحده بصراحه بغيب ومش بجى هنا

    لذلك اعتذر عن تقصيرى ولكن ظروفى تمنعنى من التواجد الدائم بينكم الذىة اتمناه دايما لما استشعرته من حب بين الجميع

صفحة 4 من 10 الأولىالأولى 12345678 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. تعالوا وهتضحكوا والله
    بواسطة lionking في المنتدى قسم التسلية والترفيه
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 09-09-2013, 12:20 PM
  2. تعالوا نتعرف على بعض اكثر
    بواسطة محمد المصري في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 107
    آخر مشاركة: 12-10-2012, 10:02 PM
  3. تعالوا نقيم عضو
    بواسطة خلود في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 191
    آخر مشاركة: 29-04-2011, 02:04 AM
  4. تعالوا شوفوا اخر الاختراعات
    بواسطة دعاء الكروان في المنتدى قسم الصور
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 04-04-2010, 12:44 AM
  5. تعالوا يا بنات
    بواسطة lionking في المنتدى قسم الصوتيات والمرئيات
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 15-09-2009, 03:33 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1