دائما رائعة افكارك .. جميلة فى معناها .. وانا اول واحد لو غبت هتعرفوا عنى كل حاجة ان شاء الله .
شكرا على أفكارك النيرة ...


دائما رائعة افكارك .. جميلة فى معناها .. وانا اول واحد لو غبت هتعرفوا عنى كل حاجة ان شاء الله .
شكرا على أفكارك النيرة ...
[QUOTE=ابو اسامه;104869][SIZE=5][COLOR=darkred]دائما رائعة افكارك .. جميلة فى معناها .. وانا اول واحد لو غبت هتعرفوا عنى كل حاجة ان شاء الله .
شكرا على أفكارك النيرة ...
للاسف ياابو اسامه انت غبت ومعرفناش عنك اى حاجه ولا قلت انك هتغيب
ولا عارفين اصلا سبب غيابك
وادينا مستنينك تقول انت فين وكنت فين وتطمنا عليك
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
صحيح يا خلود
أبواسامة
غاب عنا وغابت أشعارة اللى كانت بتدوبنا
حتى القسم بتاعو كمان
حاجة تانية
مصطفى مأمون راح فين هو كمان
قلبى وقفت دقاتة بعد غيابة
أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه
موضوع هايل ياخلود وياريت فعلا اللى يغيب يدخل يقول وانا اول واحده بصراحه بغيب ومش بجى هنا
لذلك اعتذر عن تقصيرى ولكن ظروفى تمنعنى من التواجد الدائم بينكم الذىة اتمناه دايما لما استشعرته من حب بين الجميع
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات