الفكره جميله وفرصه لمن يقع عليه الاختبار
ان تكون كلمات الاخرين مرآة يرى نفسه فيها
شرط ان تحمل الاجابات كل صراحه دون زعل وان كنت اشك فى هذالمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى
الفكره جميله وفرصه لمن يقع عليه الاختبار
ان تكون كلمات الاخرين مرآة يرى نفسه فيها
شرط ان تحمل الاجابات كل صراحه دون زعل وان كنت اشك فى هذالمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى
[QUOTE=يسرى السيد;لفكره جميله وفرصه لمن يقع عليه الاختبار
ان تكون كلمات الاخرين مرآة يرى نفسه فيها
شرط ان تحمل الاجابات كل صراحه دون زعل وان كنت اشك فى هذا
[SIZE=5]
استاذ يسرى وكل اخواتى واخوانى اشكركم على تواجدكم الجميل فى الموضوع ولكن اين تقييمكم لاختكم ستايلو
الموضوع مقصود به تقييم عضونا الكريم واستاذ يسرى احب اوضح لحضرتك نقطه هامه جدا ولكل الاعضاء
موضوعى هذا ليس المقصود به اننا نجرح فى عضونا المستضاف هنا ولكن غرضى هو وكما سبق ان قلت فى بدايه الموضوع
كل واحد منا يريد أن يعرف مستوى كتاباته ..ورأي الأعضاء فيه ارجو من جميع الأعضاء
كتابة مايدور بخواطرهم عن العضو المستضاف بكل أمانة دون التجريح أو التشهير او المجاملات ... ..
والان انتظر مشاركات كل الاعضاء وتفاعلهم وتقييمهم لاختنا الغاليه ستايلو ولوماضيعها الجميله
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
1- ما رأيك بالمواضيع التي يكتبها هذا العضو .. ؟!
الحقيقة مواضيعها كلها هادفة وفيها معلومات كتير
2-ما هي أكثر المواضيع التي أثارت فيك الأعجاب من كتاباته .. ؟!
انا معجبة بكل كتاباتها لانها بتختار بعناية
3- ماهي مميزات هذا العضو .. ؟!
الهدوء النظام خفة الدم
4- ماهي سلبيات هذا العضو .. ؟!
بتتأخر علينا شوية
5- اذا كان هناك استفتاء من 1-10 فكم يكون مركز هذا العضو(أقصد تقييمك له)
7
6- ماهي النصائح التي تقدمها لهذا العضو .. ؟!
عايزين نشوفك اكتر من كده مواضيعك وردودك رائعة
7- هل يقوم هذا العضو بالرد على المواضيع التي تكتبها أنت .. ؟!
ايوة وبترد على كل الناس
الاخت الغاليه جدا خلود
انا لا اقصد ان يكون هناك اى تجريح
فمثلا انا واقول انا حتى لا يغضب اى من الاخوه الاعضاء
مايتواجد منى فى المنتدى هو كتاباتى او بمعنى اخر قلمى
واى نقد هو لقلمى وليس لشخصى وعليه اى نقد سيجعلنى اعيد النظر
فيما كتبت وهذا لصالح ما اكتب وهذا كى اوضح وجهة نظر خاصه وليست راى عام
مع خالص شكرى واحترامىلمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى
[QUOTE=يسرى السيد;]الفكره جميله وفرصه لمن يقع عليه الاختبار
ان تكون كلمات الاخرين مرآة يرى نفسه فيها
شرط ان تحمل الاجابات كل صراحه دون زعل وان كنت اشك فى هذا
الاخ يسرى
ردى كان توضيح لكلام حضرتك ان ممكن الضيف يزعل من تقييم الاعضاء له
بس مش اكتر
ويلا مش هتقول رأيك فى مواضيع ومشاركات اختك ستايلو
ياريت هنعمل كلنا زى اميره كده ونخد الاسئله ونرد احنا عليها ونقييم الغاليه ستايلو
يارب اكون وضحت الفكره والاقى ان شاء الله تقييم حضراتكم موجود هنا
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات