انا جهزت الساندويتشات عشان الرحلة
ودول احتياطى







انا جهزت الساندويتشات عشان الرحلة
ودول احتياطى
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم







هههههههههههههههههههه
تعيش ليووون
تعيش ليووون
تعيش ليووون
![]()
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
5
5555555555555
خد يا جمال اما افسحك شوية
عشان نخزى العين برضو
ههههههههههههههههه
تخذو العين وتتفسحو وجمال جهذ السندويتشات والعصير
رحله سعيده ويارب السندويتشات تتسرق منكم
111111111
[QUOTE=احمد 300;204811]5
5555555555555
خد يا جمال اما افسحك شوية
عشان نخزى العين برضو
ههههههههههههههههه
تخذو العين وتتفسحو وجمال جهذ السندويتشات والعصير
رحله سعيده ويارب السندويتشات تتسرق منكم
111111111
استاذ احمد اتعلم الشر معانا فى المنتدى
هههههههههههههه بس الشر بتاعه لذيذ جدا
..........2...............
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
استاذ احمد اتعلم الشر معانا فى المنتدى
هههههههههههههه بس الشر بتاعه لذيذ جدا
..........2...............
يا استاذه قموره انا بخاف مليش بالشر اصل قلبى ضعيف
ههههههههههههه
*** 3 ***
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات