[استعنا ع الشقى بالله
يلا يا ستايلو
خلود بتهدى النفووووووووس على فكرة
ربنا يسامحك بقى ياليون
انا عملت لك حاجه
انا جيت جمبك بقى
[استعنا ع الشقى بالله
يلا يا ستايلو
خلود بتهدى النفووووووووس على فكرة
ربنا يسامحك بقى ياليون
انا عملت لك حاجه
انا جيت جمبك بقى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
[QUOTE=nouran_111;97550]الله عليكى يا خلود مش قولتلك مش اى حد بيعرف يختار
يا بنتى انتى كنتى تنفعى مذيعة في العاشرة مساءا
دا انتى غلبتى منى الحسينى
ربنا معاكى يا ستايلو
ميرسى يانوران
اشكرك الف شكر
كسفتينى
وبعدين مين منى الحسينى دى جمب خلود
يابنتى دى كانت بتتعلم منى ازاى تحاور ضيوفها
ههههههههههه
شويه غرور بقى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
ههههههههههه
ياليون مش تسكتي خالص الا بيحصل من فريد فعلا افتري
وافتري بالجامد
عاوز اشوف دم مينفعش كدا
ههههههههههه
ههههههههههه
ياليون مش تسكتي خالص الا بيحصل من فريد فعلا افتري
وافتري بالجامد
عاوز اشوف دم مينفعش كدا
ههههههههههه
ربنا يقدرك ياستاذ اسامه
على فعل الخير
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات