facebook

صفحة 3 من 8 الأولىالأولى 1234567 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 15 من 36

الموضوع: هما كدا الرجاله

  1. #11

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    ههههههههههههههه
    هو كله نكد نكد
    مفيش شتيمه ولا ايه

  2. #12
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nogafoda مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههه
    هو كله نكد نكد
    مفيش شتيمه ولا ايه
    لا احنا منتشتمش
    نكد اه شتمية
    نكسر الدنيا
    ولا ايه
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  3. #13
    الصورة الرمزية محمد خاطر2020
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    الدولة
    6 اكتوبر
    العمر
    38
    المشاركات
    33
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: هما كدا الرجاله


    طيب دى الرجاله ياخلود
    تعرفى بقى عن الستات ولا تحبى اقولك اانا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    الستات يا اخواننا انواع

    زى ما قالوا اجدادنا صحيح

    انواع حره وانواع قشره

    وانواع تلمع بس صفيح

    واللى لسانها ينقط سكر

    واللى لسانها طويل وقبيح

    واللى وديعه وزى القطه

    لو قربت تشوف تجريح

    وانا حا اتكلم عن انواعهم

    عن غلاستهم ويّا دلعهم

    واللى حا اقوله ياريت يا اخواننا

    تاخدتم بالكم منه صحيح .

    اول نوع دى الست العاقله

    ودا ما ظهرش بقاله زمان

    حطه راجلها جوه عيونها

    حبها كده معجون بحنان

    تمسح عنه هموم الدنيا

    كل مرادها يعيش ف امان

    يدخل بيته يشوف البسمه

    لو ما اكلش يبات شبعان

    النوع ده ما بقاش موجود

    دوّر عنه مالوهش وجود

    والموجود دلوقتى بدالها

    ست صحيح لكن { تايوان }

    اما النوع التانى يغور

    حلو الكلمه معاه معدومه

    جاى من شغلك تفتح بابك

    تلقى خدودها الجوز ملطومه

    تسمع وصلة نوح وعياط

    لحن وكلمه كمان منغومه

    وتقول حظى الاسود انت

    عمرى بطوله معاك محرومه

    محسوب راجل بس عليّه

    سبع ياخويا ومالى عنيّه

    دى نكديه واصل نكدها

    اخدت فيه ييجى ميت دبلومه

    نوعنا التالت جاى الدنيا

    لجل تغيظ وتعاند جوزها

    رايحه وجايه تشقلب حاله

    بقميص كاشف كل كنوزها

    واما تحس ياعينى صاحبنا

    فصين عينه زايده بروزها

    وخلاص حاسه بقلبه الشايط

    جوه ضلوعه قوام حا يعوزها

    تيجى تقول له انا عايزه وعايزه

    زى ما جابت اختك فايزه

    واما يقول ربك يفرجها

    تجرى بسرعه وتلوى ف بوزها

    اما النوع الرابع راخر

    تلقاه بوفره ونوع بطال

    دى ما تصدق ييجى عدلها

    تربط جوزها بفصل عيال

    فاكره بجهلها كده مالكاه

    يعنى هروبه منها محال

    تهمل نفسها شكلها يبقى

    زى خضار محطوط ف شوال

    تلقى راجلها كده قرفان

    طول اليوم م البيت هربان

    يلعن حظه ويلعن يومه

    يوم ما قالوله دى بنت حلال

    آدى الستات وآدى انواعها

    لسه كمان انواع بالكوم

    اللى تجيب لك ضغط ف ثانيه

    واللى تجيب لك ذبحه ف يوم

    واللى عشان القرش تسيبك

    واللى عشانها ياعيب الشوم

    تسرق تنهب لجل خاطرها

    تبقى حياتك دين وهموم

    واللى تقطع جوزها بفاس

    وتعبيه فى تلات تكياس

    واللى تشوفها تجيلك سرعه

    بومه ونايمه ف اوضة النوم


    الست زي عربية الإسعاف ..لما تفتح السارينة لازم توسّع لها .
    :: الست زي شاحن الموبايل..معظم الوقت مالوش لازمة، بس في لحظة بيبقى كل حاجة .
    :: الست زي التليفزيون .. من النادر إنه يعرض الحاجه المناسبة في الوقت المناسب .
    :: الست زي العيد.. الاتنين ماينفعوش من غير وقفة.
    :: الست زي الحكومة .. دايماً محتاج معجزة علشان تعرف تغيّرها .
    :: الست زي كتب الفلسفة .. كل ما تيجي تدوّر على إجابة تتورط فى أسئلة جديدة .
    ::الست زى المسمار ..الاتنين مايجوش غير بالدق .
    :: الست زى جهاز الكمبيوتر ..ماحدش يعرف هي بتشتغل إزاى غير اللي عملها .
    :: الفرق بين الست زمان والست دلوقتى .. زى الفرق بين الجنيه زمان والجنيه دلوقتى .
    :: عندما تعجب امرأة برجل ما ( بتبتدى تتكلم معاه)، ولكن عندما يعجب الرجل بامرأة ما ( بيبتدى يسكت معاها ).




  4. #14

    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    ههههههههههههه

    ازيك يامحمد

    منور المنتدى بجد

    وحلوه اوى كلماتك دى وخاصه الحته دى


    اول نوع دى الست العاقله

    ودا ما ظهرش بقاله زمان

    حطه راجلها جوه عيونها

    حبها كده معجون بحنان

    تمسح عنه هموم الدنيا

    كل مرادها يعيش ف امان

    يدخل بيته يشوف البسمه

    لو ما اكلش يبات شبعان

    تحس بتتكلم عنى بالظبط

    منور يامحمد ولو انك برضو جيت على الست اووووووووى وربنا يسامحك بقى انت كمان ياادم





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  5. #15
    الصورة الرمزية محمد خاطر2020
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    الدولة
    6 اكتوبر
    العمر
    38
    المشاركات
    33
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: هما كدا الرجاله

    بنورك خوخه المنتدى منور بيكم
    بس صدقنى عمرنا ماجينا على الستات
    وللاسف عمرنا مانعرف نعيش من غيرهم سواء كانو نكدين او كويسين
    بس فيه ستات عاوزين يترسوا فى ميدان عام ويتعدموا

صفحة 3 من 8 الأولىالأولى 1234567 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم
    بواسطة nogafoda في المنتدى قسم ادم
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 29-07-2012, 09:43 PM
  2. -- هما كدا الرجاله
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 02-07-2011, 02:20 PM
  3. -- قمة الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-06-2011, 04:40 PM
  4. -- قمه الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-05-2011, 10:21 PM
  5. الرحاله ميدو على اعتاب ديبورتيفو لاكرونيا
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-01-2011, 03:30 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1