facebook

صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 15 من 26

الموضوع: تحية اعزاز و تقدير

  1. #11

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    هو ده كلام برضه يا استاذ فريد
    هوحد يقدر يقول ان موضوعك معجبهوش
    دا احنا كنا اقمنا عليه الحد فورا
    ههههههههههه
    بالعكس طبعا موضوع جميل جدا
    ويا رب كل الغايبين يجو علشان يعرفو اد ايه المنتدي الجميل ده مبينساش حد
    حتي في الغياب

  2. #12
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nogafoda مشاهدة المشاركة
    هو ده كلام برضه يا استاذ فريد
    هوحد يقدر يقول ان موضوعك معجبهوش
    دا احنا كنا اقمنا عليه الحد فورا
    ههههههههههه
    بالعكس طبعا موضوع جميل جدا
    ويا رب كل الغايبين يجو علشان يعرفو اد ايه المنتدي الجميل ده مبينساش حد
    حتي في الغياب
    هههههههههههههههه
    ياجماعة انا معرفهاش
    نوجا انا معرفهاش
    هى الا قالت الحد
    انا مليش دعوة بيها
    ولا اعرفها
    اشكرك يانوجا
    انا فعلا بوجه نداء للغائبين الحاضرين
    و احنا اصلا مش عاوزينهم يغيبوا
    اشكرك يانوجا
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  3. #13

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    موضوعك جميل اوى يا فريد

    وتحية الاعزاز والتقدير دى المفروض ان توجه ليك انت ,,,, لتذكرك كل من كان ورحل وكل من لم ولن ياتى ,,,,,

    انا بأه ارسل لك الف تحية والف تقدير على زووووءك وعلى اسلوبك الراقى










  4. #14
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    موضوعك جميل اوى يا فريد

    وتحية الاعزاز والتقدير دى المفروض ان توجه ليك انت ,,,, لتذكرك كل من كان ورحل وكل من لم ولن ياتى ,,,,,

    انا بأه ارسل لك الف تحية والف تقدير على زووووءك وعلى اسلوبك الراقى


    عودا حميدا
    ياليون
    بجد و الله من الناس الا افتقدهم المنتدى انتى
    و لو كنت اعرف ايميلك كنت كلمتك
    و بعودتك يعود واحد من افضل طيور المنتدى التى هاجرت للبعيد
    و بعودتك تعود واحدة من افضل و اروع اعضاء المنتدى
    و بعودتك اشكرك على ردك على الموضوع
    تحيتة خالصة منى اليكى
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  5. #15

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: تحية اعزاز و تقدير

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فريد مشاهدة المشاركة
    عودا حميدا
    ياليون
    بجد و الله من الناس الا افتقدهم المنتدى انتى
    و لو كنت اعرف ايميلك كنت كلمتك
    و بعودتك يعود واحد من افضل طيور المنتدى التى هاجرت للبعيد
    و بعودتك تعود واحدة من افضل و اروع اعضاء المنتدى
    و بعودتك اشكرك على ردك على الموضوع
    تحيتة خالصة منى اليكى
    كده كتير عليا والله
    ربنا عالم انا بحب المنتدى هنا اد ايه ويمكن تكون دى نقطة ضعفى ,,, مهما حصل هنا ببعد شوية لكن برجع تانى ,,,,
    ولعلمك انا اسعد منك بعودتى للمنتدى ويارب أكون ضيفة خفيفة عليكم ومحدش يزعل من وجودى ,,,,








صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. عايزه شهاده تقدير
    بواسطة قموره في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 01-07-2011, 01:36 AM
  2. -- شهادة تقدير الجاسوس الاسرائيلى
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 18-06-2011, 10:00 AM
  3. -- طلب شهادة تقدير
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 14-06-2011, 07:42 AM
  4. -- شهادة تقدير لكل زملكاوى
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-12-2010, 12:30 PM
  5. شكر و تقدير للإدارة
    بواسطة stylooo في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 19-11-2010, 10:17 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1