يافريد كلامك جميل جدا وهو عين العقل فعلا بس الحب لما بيدخل القلب بيبقى زى ما قلت كده اعصار لا يمكن شئ يقف قصاده
للاسف يافريد الحب لا يعترف بالاسئله ولا الاجابات ولا يعمل لهم اعتبار
الحب له مملكته وقوته وجبروته ورغم رفضنا له لكنه لما بيتحكم بيكون صعب الوقوف امامه والهروب منه
ام كلثوم قالت نظره وكنت احسبها سلام وتمر اوام اتارى فيها وعود وعهود
ياريت نعرف نخليها نظره وتمر وخلاص لكن مش بأيدينا





رد مع اقتباس

.gif)


المفضلات