يا جماعة مش قالوا ان دى المرحلة الثامنة والاخيرة طيب اسمى منزلش لية فى المرحلة والكلام دة على لسان المسئول عن مشروع ابنى بيتك طيب هو فى مرحلة ثانية وهى الاخيرة وامتى يريد حد يقولنا اى حاجة
يا جماعة مش قالوا ان دى المرحلة الثامنة والاخيرة طيب اسمى منزلش لية فى المرحلة والكلام دة على لسان المسئول عن مشروع ابنى بيتك طيب هو فى مرحلة ثانية وهى الاخيرة وامتى يريد حد يقولنا اى حاجة
الف مبروك لكل من استلم فى المرحلة الثامنة
وبالامس قمت باتصال ببنك التعمير
وعرفت ان المرحلة القادمة سوف يتم ارسال
خطابات التخصيص فى منتصف شهر نوفمبر 2009
محمد عبده
ت: 0185539559
[email protected]
الف مبروك للجماعة اللى هيستلموا فى المرحلة الثامنة 0 بس ياريت اللى يعرف انة فى مرحلة جاية يطمننا علشان احنا خلاص استوينا و شكرا
نعم هناك مرحله تاسعه وذلك طبقا للخبر الموجود على موقع مصراوى وهذا هو الرابط للخبر:
http://www.masrawy.com/News/Egypt/Po.../maghraby.aspx
يا جماعة انا حاجز في اسيوط الجديدة واسمي ننزل في 6 اكتوبر هههههههههههه
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات