اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قموره مشاهدة المشاركة
موضوع بصراحه حلو اوى بس انت متجنى على الستات جدا بقى ليه كده

ده مجرد سؤال مش اكتر

انا مش متجنى ولا حاجة يا امورة هى دى الحقيقة