facebook

صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 15 من 18

الموضوع: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

  1. #11

    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    مبروك رومانسى وعقبال باقى افراد الاسره الكريمه

    ربنا يتمم لها على خير ويرزقها الذريه الصالحه

  2. #12

    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامة22 مشاهدة المشاركة
    الف الف مليون مبروك للاخ العزيز الرومنسي
    ويارب دايما فرحان ومبسوط
    وربنا يجمعهما في خير
    وزيجة مباركة بمشيئة الله تعالي
    ومتنسنيش في الهوبر اي اللحمة وابقي ادي حتة صغيرة لاابوي ابوي
    ابو اسامة
    وبعدين كفاية الرقاصة هتاكل الهوبر ومش هتخلي للمعازيم حاجة
    شوفت خلود عاوزة تخسرك ازاي
    بهدي النفوس ع الصبح
    هههههههه
    أسامة
    أخويا وحبيب قلبى الله يكرمك
    بجد اسعدتنى بردك على ويمكن فرحى كأنك موجود معايا
    الله يبارك فيك واتمنى اقف معاك فى اى حاجة تسعدك
    والهبر موجودة ووالله تشرفنى وإن الارض مقدرتش تشيلك دماغى تبقى كرسى تقعد عليه
    شكرا يا حبيبى


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  3. #13

    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلـود مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههه

    كده ياااسامه على الصبح التسخين ده

    ماشى ماشى

    الست جايبه عشاها معاها طبق مش من اللى قلبك يحبه وبصلايه خضراء

    اصلها عامله ريجيم
    بس ابقوا شوفوا الفرقه بتاعتها يمكن يكونوا جعانين بقى
    وبعدين بلاش نسوس كده يااسامه فيها الراجل فرحان ومبسوط
    الله يبارك فيكى يا خلود
    وشكرا على التهنئة الجميلة قوى
    وتفرحى بالاولاد
    وانا اللى هنقلهم الجهاز
    والرقاصة يوم فرح الراجل
    ان شالله محد حووش



    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  4. #14

    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرة حبى انا مشاهدة المشاركة
    الف الف مبروك
    ان شاء الله
    تعيش حياة جديدة كلها سعادة باذن الله
    الله يكرمك يا أميرة ويسعدك ربنا دنيا وأخرة
    واشوفك متهنيه كدا
    شكرا أختى العزيزة


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  5. #15

    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فريد مشاهدة المشاركة
    هو انتم بتبركوا ليه لرومنسى
    المفروض للعروسة انا مش فاهم
    هو عشان اخوها يعنى نبارك له هو
    مبروك للعروسة و ربنا يوفقها فى حياتها
    ان شاء الله
    و يبعد عنها الرومنس و عقده
    هههههههههههههه
    زواج مبارك و خصوصا انه بعد الثورة
    بالعند فى اخوكى
    هههههههههههههههههه
    طيب يا فريد
    بالعند فيك
    الله يبارك فيك
    وهجيب أمن الدولة يحيو الفرح
    هههههههههه


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. الف مبروك الالفيه الاولى يارومانسى
    بواسطة خلود في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 26-03-2011, 11:50 AM
  2. -- دبل روعة عقبال كل من ترد علي الموضوع تلبسهم
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-02-2011, 12:40 PM
  3. من قلبى شكرا والف مبروك
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم المسابقات
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 05-06-2010, 12:10 PM
  4. كتكوتة(عقبال 100 سنة)
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 03-04-2010, 11:32 PM
  5. اسماء اولادنا
    بواسطة rose في المنتدى قسم الطفل
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 02-02-2010, 04:04 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1