و يمين بئــــــــــــــــــــا
اللى بيعاكس بسخافة كده
هههههههههههههههه
يا ريسنا
أنا مرعوبة و قفلت الأبواب و الشبابيك
و طفيت النور
و لا دخول و لا خروج
ع العموم
كفاية النهاردةنت أحسن
يقفلوا الموقع سلام بئــــــــــــــــا
و صيتكم قسم ذاكر معانا هيوحشنى
ههههههههههه
آخر ضحكة







![36 3 1[1]](http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/36_3_1[1].gif)
.gif)

نت أحسن .gif)
.gif)

رد مع اقتباس





المفضلات