موضوع جميل جدا ياخلود . .
وفعلا منتدانا الحبيب محتاج يتبخر
بس الموضوع دا كشفلنا عن مواهب جديده عندك
وعند مشرف القسم العام حبيبى اسامه 22
وانشاء الله نبقى نحاول نستغلكو شويه بدل
مانروح لحد تانى .
ههههههههههههههههه
موضوع جميل جدا ياخلود . .
وفعلا منتدانا الحبيب محتاج يتبخر
بس الموضوع دا كشفلنا عن مواهب جديده عندك
وعند مشرف القسم العام حبيبى اسامه 22
وانشاء الله نبقى نحاول نستغلكو شويه بدل
مانروح لحد تانى .
ههههههههههههههههه


ههههههههههههههههههههههههه
عســـــــــل والله يا شيخ اسامة
والنبي يا سيدنا الشيخ ما تعرفش وصفة
للست نبوية احسن نضرها يعنى راح
قطار الحياة يمضي
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات