ايه المثل ده ده صعب اويييييييييي
عايزه واحد سهل
وبعدين يا خلووووووود اشمعنى انتى تلعبي
انا بحب العب بس المثل ده صعب ودعاء قالتو شوفولى واحد ثهل بئه
احسن اغرقلكو الدنيا عياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااط
لعبونيييييييي معاكوووووووووووووو![]()
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ولا تزعلى ياانسانه ياقمر
ياباشا لعب انسانه معاك الاهتعيط ومش هنعرف نسدها
احياه اولادك شوف لها مثل حيلو كده وحطوه لها خلينا نخلص من زنها ده
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات