فهمى ورسمى مين يا ست خلود
خلى قلبك كبير يا ليون ما بينفع التهور دا ومن فضلك ست خلود هدى النفوس على قد ما تقدرى
واحمد عبدالعظيم هيسد لحد ما ارجع مصر وبعد كدا تفرج
عجبنى موقف الست قموره تلتذم الصمت
فهمى ورسمى مين يا ست خلود
خلى قلبك كبير يا ليون ما بينفع التهور دا ومن فضلك ست خلود هدى النفوس على قد ما تقدرى
واحمد عبدالعظيم هيسد لحد ما ارجع مصر وبعد كدا تفرج
عجبنى موقف الست قموره تلتذم الصمت
منتدى متميز من طلتى الاولى عليه
واعضاء فى رقه الورد وملائكيه الاطفال
دمتم احبائى







أهلا بك وسهلاً أخ كريم وصاحب بيت يا حاتم
وباذن الله نسعد معا بالصحبة الطيبة
المنتدى ازداد اشراقا بحضورك يا حاتم
وباذن الله تفيد وتستفيد وتنورنا بحضورك الجميل ومشاركاتك فى جميع الأقسام باستمرار وانت يارب دايما بخير وعلى خير
اللهم آمين
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات