أهلا ومرحبا بكم في موقع ومنتدى مدينة 6 أكتوبر
يمكنك تصفح المنتدى بدون تسجيل ولكن للتخلص من النوافذ الإعلانية يتوجب عليك تسجيل الدخول
إذا كانت هذه الزيارة الأولى تفضل بقراءة التعليمات أما إذا كنت تريد التسجيل فتفضل بالضغط على التسجيل والرجاء الإنتباه إلى ان إصدار المنتدى لا يدعم المتصفحات القديمة لذا ننصح بترقية متصفح انترنت اكسبلورر إلى آخر إصدار أو استخدام متصفح الفايرفوكس حيت أنه الأفضل على الإطلاق.
مشرفة الأخبار و المعالم السياحية
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem عقاب ايه ياليون ومرار طافح ايه بس هو دايما كده الحقيقه بتزعل احنا ابناء ادم دايما موهوبين وعقلاء انما بنات حواء ذكائهم لامؤاخذه يعنى على قدهم وكبيرهم اوى يعرفوا يكدبوا وعشان كده الرجال هيفضلوا موهوبين لانهم مش بيكدبوا ولو انى شخصيا دلوقتى مش عارف حاسس انى بكدب ههههههههههههههههههههههههههههه وده ابلغ رد منك ولو انى شخصيا دلوقتى مش عارف حاسس انى بكدب
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking وده ابلغ رد منك ولو انى شخصيا دلوقتى مش عارف حاسس انى بكدب يابا علمنى الهايفه قالوا تعالى فى الهيفه واتصدر ههههههههههههههههه
الجندى مات موتت رجال فى الجنه ياشهيد.. https://twitter.com/abdelziem
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem يابا علمنى الهايفه قالوا تعالى فى الهيفه واتصدر ههههههههههههههههه وفين بأه الهايفه اللى انت متصدرلها
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking وفين بأه الهايفه اللى انت متصدرلها اللى تشوفيه ياليون انا مقدرش اعترض شوفتى بقا انا قد ايه ديموقراطى ههههههههههههه
][ شقه للبيع بمدينة نصر شقق للبيع بمدينة نصر شقه للايجار بمدينة نصر
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات