لقيت الاسئلة لقيتها
اجاباتى هتكون باللون الاسود
1/ كـم وجبــة رئـيسية تأكل بـاليـــــــوم
وجبه واحده
2/ هل تأكل بين الوجبــات
طبعا باكل بس خضراوات او فاكهه
(يعنى اى تصبيرة كدة فى النص)
ولا اعرفها ايا اختى
3/ تحب تــحلي بـعد الأكل
بعد الاكل بساعة مش علطول يعنى
4/أكله تحبـــها
الكبسة والمقلوبه
ومحدش يسال يعنى ايه مقلوبه لانكم مش هتعرفوها برضه
اكله شاميه
5/هـل تحـب أكل البيــت أو أكل الـمــطاعم
الاتنين
6/عضـو تتــمنى تأكل مــــــــــعه
هو انا اللى هعزمه ولا العضو هو اللى هيعزم
اصلها تفرق هههههههه
7/هــل تــــــحب الــطبـــــــخ ومـــتى
مش بحب الطبيخ بس شطورة جدا فى الطبيخ
بحب اطبخ واخلص الاكل فى الطراوة الصبح بدري
8/هـل تــحب تأكل وحــدك أو مع جمـاعة ولـماذا
بحب اللمة جدا بس مش باكل فيها
9/تـحب تأكل بطبق لوحدك
ده اساسى امال هنتلم كلنا فى طبق واحد
ايه الغلب ده
10 / أفضل مشروب عندك ساخن او بارد و ما هو؟؟
بحب الرمان والكيوى ( بارد )
النسكافيه والقهوة ( ساخن )
11/لمن تتوقع هذه الصفات من الأعضاء في المنتدى
أكول هههههههههه فريد
شبعان..............جمال
سمين...........معرفش
نحيف..........جمال
جائع..............انا







رد مع اقتباس


المفضلات