facebook

صفحة 29 من 50 الأولىالأولى ... 1925262728293031323339 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 141 إلى 145 من 246

الموضوع: المسابقة الجديدة ديسمبر 2010 ( اشحن رصيدك مجاناً )

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1
    مواطن . مصري . مستقل الصورة الرمزية محمود التهامي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    6 أكتوبر - مصر
    العمر
    42
    المشاركات
    3,749
    مقالات المدونة
    5
    معدل تقييم المستوى
    22


    افتراضي رد: المسابقة الجديدة ديسمبر 2010 ( اشحن رصيدك مجاناً )

    ياستاذ محمود
    يريت ترصد اخطاء الجميع
    اما بالنسبه ليا فمدام مشاركتى مضايقه الجميع
    ان ممكن اترك المنتدى واشكركم على الايام الجميله
    اللى قضتها معاكو على على صفحات المنتدى
    يا استاذ احمد

    يا سيدي الفاضل
    جل من لا يسهو
    وكلنا بنغلط او نتلخبط
    والجميع عندهم اخطاء وتم تجاهلها
    زي ما حصل برضه في المسابقة اللي فاتت
    لاننا زي ما قولنا فيه اهداف كتير من مسابقاتنا
    غير اللي بيحصل ده

    لكن الغريب واللي مش طبيعي ان مشاركة تتكرر نصيا 32 مرة
    وموضوع يتحط مرتين كل مرة باسم
    يبقا دا نسميه ايه
    ووجودك في الموقع اكيد حاجه جميلة
    لكن ممكن تبقا أجمل بكتير لو فعلا حضرتك عايز كدا

    وزي ما قولنا ان المسابقة اهدافها كتير
    ومش من ضمنها ابدا اننا نزهق بعض
    بسيل من المواضيع العجيبة بشكل مبالغ فيه
    لان مثلا حسب ما لاحظنا
    فعدد مشاهداتها صفر
    يعني حتى حضرتك ملحقتش تقراها بعد نشرها
    وبالتالي لم يتم تسجيل اي مشاهدة لها
    فما بالك بباقي الاعضاء
    اللي محتاجين يقرو بتمعن ويردو ويضيفو مواضيع هم كمان




    الشركة المصرية
    للانظمة الرقمية والخدمات المتكاملة
    جميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات

  2. #2

    افتراضي رد: المسابقة الجديدة ديسمبر 2010 ( اشحن رصيدك مجاناً )

    المشاركات 32 اللى حضرتكم تقصدهم
    راجع موضوعيهم دلوقتى هتلاقى بقى فى تفاعل مع الموضوع
    يعنى مبقتيش صفر
    وهو ده اللى احنا محتاجينو من المسابقه
    انما انى بحاول اعمل مشاركات فده مش صح
    لانى حضرتك لو مشيت مع مشاركتى
    هتلاقينى عامل ردود على مواضيع يمكن اكتر من ردود فريق كامل
    وده هى انا عايز نعلى بالمنتدى
    وتبقى مفيش مواضيع صفريه
    بس انا ليا طلب عند حضرتك
    لان فى تلات مواضيع موجودين فى المنتدى
    اسمهم البرادعى يدعو الى مقاطعه الانتخابات
    وده اللى كان قصدى عليها
    يعنى انا عملت 32رد عشان انشط المنتدى
    وحد بيحط مواضيع وخلاص وفى الاخر المشاركات صفر
    وجزاك الله خير الجزاء
    واسف على الاطاله
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  3. #3
    المديرة العامة الصورة الرمزية اميرة حبى انا
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    50
    المشاركات
    12,656
    معدل تقييم المستوى
    10


    افتراضي رد: المسابقة الجديدة ديسمبر 2010 ( اشحن رصيدك مجاناً )

    يا استاذ احمد محدش قال حاجة
    وكونك مكنت تعرف مافيش مشكلة حصل خير
    المهم اللى بعد كده
    وحصل خير يا جماعة
    حصل خيييييييييييير

    نسأل الله العلي العظيم ان يغفر لأخونا جمال
    وان يتقبله لديه في جنات النعيم
    وان يلهم اهله وذويه الصبر والسلوان
    وانا لله وانا اليه راجعون


  4. #4
    المديرة العامة الصورة الرمزية اميرة حبى انا
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    50
    المشاركات
    12,656
    معدل تقييم المستوى
    10


    افتراضي رد: المسابقة الجديدة ديسمبر 2010 ( اشحن رصيدك مجاناً )

    يعنى اسمحولى الموضوع بسيط بما ان عدد المواضيع قدرت ناس تكمله فى زمن قياسى
    اذن واضح انه ممكن جدا يتحط مواضيع وردود اكتر من كده بكتير
    ولسه المدة المتبقية على نهاية المسابقة طويلة
    اذن اسمحولى اقدم اقتراح واتمنى الموافقة عليه
    وهو الا يتم تحديد عدد معين من المواضيع والردود
    لحين انتهاء مدة المسابقة
    اى ان الفريق الاكثر مشاركة يكون هو الفائز
    بشرط
    ان يكون عدد المواضيع قريب من عدد الردود
    يعنى مش كله يبقى مواضيع وخلاص
    ويتم بالفعل اذا وجد فريق عدد مواضيعه اكتر بكتير من ردوده يتم استبعاده من المسابقة ونشوف الفريق اللى بعده
    لكن اننا نقول ان الفريق اللى خلص عدد المشاركات المطلوبة فى ايام قليلة يكون هو الفائز
    اسمحولى ده فيه ظلم لناس تانية كتير
    ومشكلة ان فى حد مغطى على حد فياريت واتمنى من كل فريق ينسق مع بعضه وضع المواضيع والردود بحيث الكل يقدر يشارك ومشاركاته تكون واضحة للناس والكل يقدر يستفيد بيها
    مع تمنياتى لكم جميعا بمسابقة سعيدة وفوز ساحق


    نسأل الله العلي العظيم ان يغفر لأخونا جمال
    وان يتقبله لديه في جنات النعيم
    وان يلهم اهله وذويه الصبر والسلوان
    وانا لله وانا اليه راجعون


  5. #5

    افتراضي رد: المسابقة الجديدة ديسمبر 2010 ( اشحن رصيدك مجاناً )

    انا معاكى ياميره
    بس انا حاسس فى حاجه غلط معايا
    على فكره انا مقصدتش انى اغطى على حد
    او اسبق حد
    لانى فعلا مش من هواه المسابقات
    بس اشتراكى كان مجرد تجربه
    ارضاء لطلب شخص عزيز جدا عليا وعليكم
    وهو الحاج جمال
    وانا فعلا مقدرش اقوله لأ
    لانى باعتبره الاب الروحى ليا
    وبالتوفيق لكل المشاركين
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

صفحة 29 من 50 الأولىالأولى ... 1925262728293031323339 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. المسابقة الجديدة نوفمبر 2010 ( اشحن رصيدك مجاناً )
    بواسطة محمود التهامي في المنتدى قسم المسابقات
    مشاركات: 61
    آخر مشاركة: 22-11-2010, 05:45 PM
  2. المسابقة الجديدة
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم المسابقات
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 22-10-2009, 01:23 AM
  3. المسابقة الجديدة
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم المسابقات
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 16-08-2009, 01:49 AM
  4. المسابقة الجديدة
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم المسابقات
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 22-03-2009, 04:29 PM
  5. طريقة لتشحن رصيدك مجاناً
    بواسطة نور في المنتدى الحديث والسنة النبوية
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 24-01-2009, 12:47 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1