هههههههههههههههههههههههه
انا بحسد وعينى فى الفسحه يا جمال
شكرا ياجمال على الفسحه يمكن تخرجنا من جو الحزن على شباب بلدى ويلا ياليون تعالى معانا وبجد هتبقى اجمل فسحه
وفى السكه نتفق على جمال ويمكن نخلص عليه
بس خلى الكلام ده بينى وبينك
ههههههههههههههههه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
ههههههههههه
ما بتصدقى تفرحى فى البلاوى
يلا العبوا سكتوا ليه
1111111111111
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات