ياريت قبل ما تكملوا دفع الفديه للعضو المختطف .
احب اشكر أولا ....كل من ساعدونى فى الرجوع لأسرتى .
دعاء .....صديقتى اللى ربنا انعم عليا بيها فى المنتدى .
أستاذ جمال ....استاذى اللى اتعلمت منه حاجات كتير سواء فى الشعر او علاقته بلآخرين .
حتى عفيفى اللى كنت خطفاه دفع جزء من الفديه ولقبنى بالماس واذا كنت انا ماسه فهو معدن نادر الوجود فى هذا العالم .
والباشا ...اللى لو الأحترام اتجسد فى انسان يبقى اسمه الباشا تلميذ .
وخلود انتى فعلا نجمه ويارب تفضلى نجمه على طول .
وأم ألآء اشكرك على اختيارك واستضافتك ليا ..وانا حزينه انى هسيبك ( داحنا كنا قربنا نختم القرآن ) معلش الخطفه الجايه ان شاء الله .
اشكركم كلكم .....واحبكم كلكم .....واتمنى لكم كلكم ..
كل ...خير ...وحب ....وسعاده .
واسيبكم علشان فيه عضو مستنى انكم ترجعوه بيته .
اختكم ......
* وردة *







رد مع اقتباس





المفضلات