






منور الدنيا يا جنرال احمد عبد العظيم
سلام كبير اوى جدا خالص ياراب متغيبش عننا تانى باذن الله ربنا يبارك لك ويكرمك
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
ربنا يسعد ايامنا بلمتنا كلنا مع بعض ياجمال
وانت معانا ان شاء الله
وعقبال الباقى يغيروا مننا ويعملوا زينا
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







باذن الله هانتجمع والفرحة تضمنا
وترجع تانى افراحنا والحب يلمنا
والكل يرجع ونشارك ونفرح كلنا
وياللا شوفوا لى عروسة بسررررعة بئا
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
حد يجيب لى رقم ام رحاب ياولاد
هههههههههههه
عايزه اهدى النفوس بس
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات