يا جماعة مش عارف افتح الملف دة حد يرد عليا ويفهمنى لان انا ساكن فى احدى محافظات القاهرة وبعيد جدا والنت هى طريقة الاتصال الوحيدة ارجوكم ساعدونى وردو عليا ويجازيكم اللة كل خير
يا جماعة مش عارف افتح الملف دة حد يرد عليا ويفهمنى لان انا ساكن فى احدى محافظات القاهرة وبعيد جدا والنت هى طريقة الاتصال الوحيدة ارجوكم ساعدونى وردو عليا ويجازيكم اللة كل خير
ياجماعة مفيش اى اخبار عن المرحلة السابعة مش كانوا بيقول انها فى شهر سبعة
هى المرحلة السابعة مش كانوا بيقول انها فى شهر 7 ولسة مفيش اى اخبار خالص نرجو الرد والافادة
احنا بقينا فى اخر ستة ولسة مفيش اى اخبار عن المرحلة السابعة اللى فى شهر 7 نرجو الرد حد يعبرنا
يعنى هو مفيش مرحلة سابعة فى شهر سبعة ولا اية مش كانوا بيقول فى مرحلة فى شهر سبعة حد يعبرنا طيب هو فى اية
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات